گلدمن ساکس تیم معامله ارزهای دیجیتال تشکیل می‌دهد

طبق یادداشتی که به دستCNBC رسیده است، غول بانکداری ایالات متحده Goldman Sachs به کارمندان خود اطلاع داده است که تیم تجارت ارزهای دیجیتال خود را را اندازی می کند.

طبق این یادداشت که توسط یکی از شرکای گلدمن ساکس یعنی راجش ونکاتارامانی نوشته شده است، تیم معاملاتی ارزهای دیجیتال این بانک جزو بخش ارزهای جهانی و بازارهای نوظهور آن خواهد بود.

در این یادداشت آمده است: خوشحالم که از تشکیل تیم تجارت ارزهای دیجیتال شرکت خبر می دهم، که میز کار متمرکز ما برای مدیریت ریسک ارزهای دیجیتال برای مشتریان ما خواهد بود. این تیم تجاری بخشی از ارزهای جهانی و بازارهای نوظهور (GCEM) به رهبری ماتیو مک درموت خواهد بود که به من گزارش می دهد.

گلدمن پنجشنبه این هفته داشبورد دارایی های دیجیتال را راه اندازی کرد تا برای معامله گران خود دسترسی به داده ها و اخبار بازار ارزهای دیجیتال را فراهم کند.

ونكاتارامانی می گوید كه تیم تازه تاسیس تا به الان قراردادهای فوروارد غیرقابل تحویل[1] با پشتوانه بیت کوین و معاملات آتی بیت کوین گروه CME را منعقد كرده است.

[1]  در امور مالی، یک فوروارد غیرقابل تحویل یک قرارداد فوروارد یا قرارداد آتی است که در آن طرفین اختلاف بین قیمت یا نرخ انعقاد قرارداد و قیمت یا نرخ سود غالب را بر مبنای مبلغ تصویبی تعیین می کنند.

 

منبع: u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427