گفته می شود برند های مد جهانی اقدام به ایجاد NFT کرده اند

غول های مد ممکن است برند های بعدی شناخته شده در سطح جهانی باشند که وارد متاورس NFT در حال گسترش می شوند. (متاورس از دو کلمهٔ “مِتا-Meta” به معنی فراتر و “یونیورس-Universe” به معنی جهان تشکیل شده در کل معنی کلمهٔ متاورس “فراتر از جهان” است)

طبق نوشته Vogue Business ، چندین خانه مد برتر در حال نزدیک شدن به انتشار توکن های غیر مثلی خود هستند.

این حرکت به دنبال روند در حال ظهور ایجاد همزاد ها و محصولات همزاد دیجیتالی در سبک های زندگی و بازارهای سرگرمی مانند قطعات هنری ، موسیقی ، کالاهای فرهنگ پاپ و سایر موارد است.

NFT های مد برای بازی و واقعیت مجازی در حال حاضر موضوع مهمی است ، زیرا چندین شرکت لباس های دیجیتالی را برای استفاده در هر دو متاورس ایجاد می کنند. در اوایل سال ، انجین با پلتفرم واقعیت افزوده MetaverseMe همکاری کرد تا NFT های مد را برای آواتارهای دیجیتال در سیستم عامل بعدی مستقر کند.

برخی از خرده فروشان نیز در حال ایجاد دوقلوهای دیجیتال از لباس های واقعی برای فروش در سیستم عامل های NFT هستند. خرید این مدل های NFT اغلب به خریدار امکان می دهد که از طریق آن به لباس واقعی دسترسی پیدا کند.

طبق گفته های Marjorie Hernández ، بنیانگذار پلت فرم چند منظوره بلاکچین Lukso ، برند های سطح بالا علاقه مند به استفاده از NFT ها هستند و تمایل ندارند مانند تجارت الکترونیکی در دهه 1990 عقب بمانند. Lukso (LYXE) یکی از توکن های پروژه NFT بود که در چند هفته گذشته با توجه به افزایش علاقه به مجموعه های دیجیتالی ، با کاهش قابل توجهی روبرو شد.

برای مارک هایی مانند لویی ویتون و کریستین دیور ، ایجاد NFT گسترش استفاده از بلاکچین در حال ظهور در صنعت مد است. در مارس 2019 ، این دو مارک تجاری لوکس با مایکروسافت و شرکت سازنده زیرساخت های بلاکچین به نام ConsenSys همکاری کردند تا از فن آوری جدید به منظور تأیید اعتبار کالاهای لوکس استفاده کنند.

جدا از ایجاد دوقلوها یا همزادهای دیجیتال ، گزارش هایی نیز وجود دارد که نشان می دهد این مارک های لوکس مد که به فضای NFT می آیند ممکن است به دنبال انتشار مجموعه های دیجیتال خودشان فراتر از لباس ها و پوشاک توکن دار باشند.

با راه اندازی مجموعه های NFT از افراد مشهوری مانند بازیگران و نوازندگان ، غول های مد همچنین می توانند خط تولید کالاهای کلکسیونی دیجیتال خود را ایجاد کنند.

 

منبع: Cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.