گزارش: سرمایه‌گذاری‌های خطر پذیر بلاکچینی و ارز دیجیتال در طول سال 2021 در آمریکای لاتین تقریباً ده برابر شده است

گزارش جدیدی که توسط LAVCA، انجمن سرمایه‌گذاری بلندمدت خصوصی در آمریکای لاتین منتشر شده است، به جزئیات رشد جنبش سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) در این منطقه می‌پردازد و علاقه این شرکت‌ها به ارزهای دیجیتال در سال 2021 را نشان داده است.

این گزارش نشان می‌دهد که این منطقه رشد قابل‌توجهی را در زمینه سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر یعنی بیش از سه برابر مقدار ثبت‌شده در سال قبل، تجربه کرده است،. در سال 2020، LAVCA در بحبوحهٔ همه‌گیری ویروس کرونا 4.14 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خطرپذیر را گزارش کرد در حالی که سال گذشته این عدد به 15.7 میلیارد دلار رسید. همچنین سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در بخش‌های دیفای (Defi)، بلاکچین و ارزهای دیجیتال به میزان قابل توجهی رشد داشته و بر اساس اعداد ثبت شده در این گزارش، سرمایه‌گذاری‌ در این بخش‌ها در سال 2021 به 653 میلیون دلار رسیده که تقریباً ده برابر بیشتر از رقم ثبت‌شده این بخش در سال 2020 (68 میلیون دلار) می‌باشد.

در این میان، بخش فین‌تک با ثبت 6.1 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری از سوی 258 شرکت، بیشترین حجم سرمایهٔ دریافتی را تجربه کرد که در مقایسه با سال 2020 تقریباً چهار برابر رشد را نشان می‌دهد.

 

منبع  bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.