گزارش: افزایش چشمگیر موجودی ارزهای دیجیتال در حساب‌های استرالیایی‌ها

نتیجهٔ تحقیقی که اخیراً بر روی بیش از 2000 شهروند استرالیایی انجام شده نشان می‌دهد که درصد استرالیایی‌هایی که دارای ارزهای دیجیتال هستند به 28.8 درصد رسیده است، در حالی که این رقم در سال گذشته 18.4 درصد بوده است.

تحقیق مذکور که توسط صرافی ارز دیجیتال ایندپندنت رزرو (Independent Reserve) صورت گرفته و شاخص ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱ این صرافی نام دارد، حاکی از ن است که رشد در این بخش ناشی از تجربه مثبت کسانی است که صاحب ارزهای دیجیتال هستند و آن را به دیگران توصیه کرده‌اند. مدیر عامل ایندیپندنت رزرو، آدریان پرزلوزنی، گفته است که این نتایج برای او غافلگیر کننده نبود، زیرا ارزهای دیجیتال در 12 ماه گذشته از هر دارایی دیگری بهتر عمل کرده‌اند. علاوه بر این، 28.6 درصد از افراد مورد بررسی که در حال حاضر صاحب ارزهای دیجیتال نیستند، گفته‌اند اگر حمایت‌های بهتری از مصرف کننده وجود داشته باشد، سرمایه‌گذاری در این فضا را آغاز خواهند کرد. همچنین جای تعجب نیست که گروه سنی 24 تا 34 سال در این نظرسنجی بیشترین اعتماد را به ارزهای دیجیتال داشتند، در حالی که افراد ناباور به این سیستم در گروه سنی بالای 65 سال قرار دارند.

نکتهٔ قابل توجه این تحقیق این است که تعداد زنان استرالیایی که از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند طی یک سال گذشته دو برابر شده است.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.