گزارشی از لیکویید شدن بازار ارزهای دیجیتال به نقل از منابع مختلف

تنها در مدت بیست و چهار ساعت بیش از ۶۸۰ میلیون دلار ارزش بازار لیکویید شده است

بازار ارزهای دیجیتال وارد روندی نزولی شده‌ است، علت این ریزش می تواند به دلیل  فروش حاکی از ترس،لورج بیش از حد تریدرها  و اخباری که از روسیه به گوش می‌رسد،باشد. دلیل هر چه باشد موجب لکویید شدن بیش از 680 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته شده است. این شوک درحالی رخ داد که انتظار می‌رفت بازار به سطح بازیابی بازگردد.

همانطور که می‌دانید در روز گذشته، بیت کوین بیش از ۵۰۰۰ دلار کاهش یافته و اکنون به ۳۵ هزار دلار رسیده است. این ریزش بازار تاثیر بزرگی بر روی الت‌کوین‌ها از جمله اتریوم داشته است. هم اکنون اتریوم در سطح ۲۴۴۶ دلار معامله می‌شود.. بیت کوین که مدتی در سطح ۳۸ هزار دلار قرار گرفته بود، اکنون به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. اتریوم، بایننس کوین، سولانا به ترتیب ۱۴ درصد، ۱۵ درصد و ۱۹ درصد کاهش یافتند. گفتنی است که ترا و شیبا اینو در میان این ریزش بیشتر از سایر آلت‌‌کوین‌ها تحت تاثیر قرار گرفتند.

منبع:cryptopotato.com

اما این تمامی اتفاقات نیست وب سایت dailyhodl.com گزارش جدیدتری را منتشر کرده که در ادامه به آن می پردازیم:

با توجه به داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass)، با ریزش بیت کوین به  زیر ۴۰ هزار دلار، در شبانه روز گذشته حدود ۲۱۳ هزار تریدر بیش از یک میلیارد و صد و چهل میلیون دلار از دست داده اند.

ارزش لیکویید شدهٔ بیت کوین در مجموع به بیش از ۲۶۵ میلیون دلار می‌رسد و به دنبال آن مقدار لیکویید شدهٔ اتریوم و سولانا به ترتیب  از ۲۴۴ میلیون دلار و ۲۴ میلیون دلار تخمین زده شده است. در این ریزش تریدرها بیش از ۱۷ میلیون دلار از ارزش پولکادات را تبدیل به استیبل کوین یا ارز فیات کردند. همچنین میزان لیکویید شده آلت‌کوین‌هایی همچون ترا، کازموس، فانتوم، نیر پروتکل، کاردانو، بایننس کوین و دوج کوین نیز جمعاً به میزان ۲۷ میلیون دلار می‌رسد.

به گفتهٔ تحلیلگر مطرح مایکل ون‌دی‌پوپ (Michaël van de Poppe) بیت کوین تنها در یک شبانه روز ۱۰ درصد سقوط کرده و این امر سقوط بازار را توجیح می‌کند.

منبع:dailyhodl.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.