گرگ وال استریت: شیبا اینو و دوج کوین هیچ ارزشی ندارند

جردن بلفورت، تاجر سابق بورس که داستان زندگی جنون آمیز او الهام بخش فیلم گرگ وال استریت مارتین اسکورسیزی بود، در مصاحبه اخیر خود با روزنامه انگلیسی دِسان (The Sun) به انتقاد از میم کوین‌ها پرداخته است.

این کارآفرین پر آوازهٔ آمریکایی گفته که دوج کوین (Dogecoin) و شیبا اینو (Shiba Inu)، دو ارز دیجیتال مضحک محبوب، هیچ ارزش واقعی و هیچ کاربردی ندارند. او سپس اظهار داشت که تنها هدف چنین “شت‌کوین‌هایی” این است که مردم را از پولشان جدا کنند و هیچ قدرتی در ثروتمند کردن مردم  ندارند. به گفتهٔ بلفورت، در حالی که داستان های متعددی در مورد خریداران خوش شانسی که با شیبا اینو ثروتمند شده اند، وجود دارد، اما در ازای آن افراد بی نهایت بیشتری هستند که بر سر احساساتی شدن در مورد این میم کوین نابود شده‌اند.

گفتنی است، این گرگ وال استریت اصلی که در سال 1998 پس از متهم شدن به کلاهبرداری در اوراق بهادار و پولشویی، 22 ماه را در زندان گذرانده است، می‌گوید برخی از کوین‌ها می‌توانند کاملاً غیرقانونی باشند و افزود که سازندگان آن‌ها باید پشت میله‌های زندان حبس شوند تا به کوین‌های قانونی دیگر مثل بیت کوین و اتریوم آسیب نرسانند.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420