کوین‌بیس به دنبال راه اندازی دفتر خود در نیویورک است

صرافی کوین‌بیس که ماه گذشته دفتر مرکزی خود در سانفرانسیسکو را تعطیل کرد، بی سر و صدا دفتر دوم خود را در نیویورک راه اندازی کرده است.

بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، کوین‌بیس، در حال راه اندازی دفتر کار خود در نیویورک است. طبق گزارشی که روزنامه نیویورک پست منتشر کرده این صرافی در حال اجاره ملکی به وسعت ۳۰,۰۰۰ فوت مربع از شرکت پوینت ۷۲ است.

سخنگوی کوین‌بیس، با تأیید برنامه‌های این شرکت برای ایجاد دفتر در نیویورک، اظهار داشت: “ما یک دفتر دوم در NYC افتتاح خواهیم کرد تا برنامه‌ای کاری انعطاف پذیر را پشتیبانی کند زیرا ما یک صرافی غیرمتمرکز هستیم.”

گزارش این روزنامه از آن جا قابل توجه است که این صرافی قرار است دفتر خود را در محله‌ای برپا کند که به صورت تاریخی شرکت‌های رسانه‌ای و حقوقی در آن مستقر هستند و شرکت‌های حوزه فناوری تاکنون در این محله ساکن نبوده‌اند. کوین‌بیس در ماه گذشته با استناد به اصل دورکاری، دفتر مرکزی خود در سانفرانسیسکو را تعطیل کرده بود. آرمسترانگ، بنیان‌گذار و مدیرعامل کوین‌بیس، اعلام کرد که این شرکت هیچ دفتر مرکزی نخواهد داشت ولی در عوض، شبکه‌ای از دفاتر کوچکتر را برای کارمندان خود ارائه خواهد داد تا در صورت تمایل، کارکنان از آنجا کار کنند.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427