کنکوردیوم خواستار پایان یافتن دوره ناشناس ماندن صنعت کریپتو است

غیر قابل ردیابی بودن بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال مبحث داغی در فضای رمزنگاری است. در حالی که ردیابی معاملات در یک بلاکچین عمومی امکان پذیر است، پیوند دادن یک معامله با یک شخص واقعی در بسیاری از موارد چالش برانگیز است. کنکوردیوم به عنوان یک بستر هویت محور، با ارائه شفافیت کامل، جهت گیری دیگری را اتخاذ کرده است.

 

لارس سیر کریستنسن، رئیس شرکت کنکوردیوم (Concordium) در اطلاعیه‌ای گفت: “زمان آن رسیده است که صنعت بلاکچین قوانین عمومی جامعه را رعایت کند و به آن احترام بگذارد.” وی افزود: راه اندازی بلاکچین کنکوردیوم پایان دوره بی هویتی، ابهام و عدم شفافیت است.

طبق گزارشات، کنکوردیوم معتقد است که عدم وجود یک محیط مناسب برای قانونگذاری، مانع شرکت کنندگان معتبری که به دنبال ورود به رمزنگاری و بلاکچین هستند می‌شود که خود باعث تاخیر بیشتر در پذیرش این صنعت می شود.

در این اطلاعیه آمده است که پلتفرم کنکوردیوم “نظارت و شفافیت، بدون به خطر انداختن حریم خصوصی” را ارائه می دهد؛ کاربران قابل شناسایی هستند و منشأ هر تراکنش برای تأمین نیازهای رگولاتور‌های جهانی قابل پیگیری است.

قابل ذکر است که کنکوردیوم از یک فرآیند دو مرحله ای برای دستیابی به حریم خصوصی استفاده می کند. هویت از طریق ارائه دهندگان احراز هویت تعیین می‌شود و ارائه دهندگان هویت با صدور گواهی هویت، اطلاعات شخصی را در پشت مرجع شناسه کاربر (ID) ذخیره می کنند؛ سپس این مورد به صورت رمز گذاری شده در بلاکچین ذخیره می شود.

این امر دولت‌ها را قادر می سازد از همچین چیزی برای پرده برداری از داده‌های دنیای واقعی استفاده کنند، اما تنها در صورت ارائه دستورات رسمی و خاص مانند دستورات دادگاه این کار انجام می‌شود. این کار به ردیابی و شناسایی متخلفان و کلاهبرداران این حوزه کمک بسیاری می‌کند.

لون فونس شرودر، مدیر عامل اجرایی کنکوردیوم، گفت: “این صنعت باید درک کند که بدون اعتماد و مقبولیت، هیچ چیزی وجود نخواهد داشت.” وی افزود:

“تجارت جهانی مبتنی بر قوانین است. هرچه صنعت بلاکچین و کریپتو با رعایت قوانین زودتر همسو شود، پتانسیل حقیقی بلاکچین زودتر کشف می‌شود.”

 

منبع cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.