کارمندان مستقل در آرژانتین از جمله فعال‌ترین افراد در آمریکای لاتین هستند که بخشی از حقوق خود را در قالب کریپتو دریافت می‌کنند

گزارشی جدید حاکی از آن است که خویش‌فرمایی در آرژانتین در حال رونق است و همچنین آرژانتینی‌های خویش فرما یا فریلنسر (Freelancer) به طور فعال از ارزهای دیجیتال برای دریافت بخشی از چک حقوق خود استفاده می‌کنند.

این گزارش که با عنوان “وضعیت استخدام جهانی 2021” توسط شرکت دیل (Deel)، یک شرکت استخدامی جهانی تهیه شده است، بیان می‌کند که فریلنسرهایی که چک‌های حقوق خود را به صورت کریپتو می‌پذیرند، از ارزهای دیجیتال سنتی مانند اتریوم و بیت‌کوین حمایت می‌کنند که روی هم تقریباً 90 درصد از پرداخت‌های انجام‌شده در کریپتو را تشکیل می‌دهند. بر اساس این گزارش بیشترین ارز دیجیتال مورد استفاده برای دریافت حقوق بیت کوین است که 63 درصد از تراکنش‌ها را شامل می‌شود. اتریوم در رتبه دوم قرار دارد و در 23 درصد از برداشت‌های انجام شده حضور دارد. همچنین USDC ، سولانا و Dash نیز به صورت جزئی استفاده می‌شوند.

در حالی که سایر کشورها شرایط قانونی متفاوتی دارند، در آرژانتین، دریافت ارزهای دیجیتال به یک راه نجات برای بسیاری از خویش فرمایان تبدیل شده است و به آن‌ها کمک می‌کند تا قدرت خرید خود را به روشی مؤثرتری حفظ کنند.

 

منبع  bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.