چین ثابت کرد که بیت‌کوین یک ماشین توقف‌ناپذیر است

بیک اسپانوس، بنیان‌گذار پروتکل زپ، با اشاره به ممنوعیت‌های اعمال‌شده در چین برای استخراج بیت کوین گفت: “اگر دومین اقتصاد بزرگ جهان نتواند از ارزش بیت کوین بکاهد، این وضعیت ثابت می‌کند که بیت کوین توقف ناپذیر است.”

اسپانوس با اشاره به اینکه این ممنوعیت‌ها به دلیل کم شدن ماینر‌ها نسبت به حجم معاملات، باعث افزایش سود ماینرها می‌شود و سختی استخراج همچنان کاهش می‌یابد، توضیح داد:

“الگوریتم بیت کوین تقریباً هر دو هفته یکبار تنظیم می‌شود تا اجازه دهد در هر 10 دقیقه یک بلوک از معاملات استخراج شود. با همین روند استخراج بیت‌کوین همینطور آسان‌تر و سودآورتر می‌شود. این یک انگیزه برای جذب بیشتر ماینر‌ها برای بازگشت به شبکه است.”

اسپانوس ادامه داد ماینرهایی که در حال خروج از چین هستند برای یافتن مکانی در کشورهای اطراف از جمله ایران، روسیه و قزاقستان تلاش می‌کنند. وی خاطر نشان کرد: “دیگر کشورهای منطقه هم می‌توانند به نحو احسن از این فرصت بهره‌برداری کنند.”

علاوه بر این هفتهٔ گذشته همانطور که در ایرانیتال گزارش شده بود، مدیر عامل گلکسی دیجیتال، مایک نووگراتز نیز اعمال محدودیت‌ها در چین برای ارزهای دیجیتال را نکته‌ای مثبت خوانده بود.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.