پیشنهاد کمک جامعه شیبا اینو به صرافی بیت‌مارت پس از حمله هکری به آن

حساب رسمی توییتر ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) در حمایت از صرافی بیت‌مارت (BitMart) در که توییتی منتشر کرده دست حمایت خود را به سوی این پلتفرم دراز کرده است.

در متن این توییت اینطور نوشته شده است: “اگرچه هدف اصلی پروژه ما تمرکززدایی است، اما می‌خواهیم حمایت و علاقهٔ خود را  به دوستان‌مان در بیت‌مارت که در حال حاضر سخت تلاش می‌کنند تا حادثه امنیتی دیروز را برطرف کنند، نشان دهیم.” همانطور که روز گذشته در ایرانیتال اشاره داشتیم، نزدیک به 200 میلیون دلار از کیف پول این صرافی مورد سرقت قرار گرفت که به نظر می‌رسد یکی از بزرگترین حملات هکری در چند وقت اخیر باشد. از این مقدار دزدیده شده که از طریق 20 توکن مختلف انجام شده است، حدود 900 میلیارد واحد شیبا اینو به سرقت رفته است. علاوه بر این، صرافی هوبی (Huobi) نیز برای کمک اعلام آمادگی کرده و افزوده که تراکنش‌های مرتبط با مبالق سرقتی را مسدود خواهد کرد.

گفتنی است که تیم توسعهٔ شیبا اینو یک صرافی غیرمتمرکز به نام شیبا سواپ (ShibaSwap) دارد که پس از این حمله به بیت‌مارت به کاربران این میم کوین هشدار امنیتی ارسال کرده و در حال افزایش تدابیر امنیتی خود می‌باشد.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.