پنجاه شرکت ارز دیجیتال کره‌ای برای مجوزهای جدید درخواست می‌دهند

پنجاه شرکت حوزه ارز دیجیتال مستقر در کره جنوبی درخواست مجوز تحت سیستم جدید مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) را داده‌اند، این مجوز یا گواهینامه مورد حمایت دولت است و شرکت‌هایی را که از استانداردهای دقیق محافظت از اطلاعات و حریم خصوصی برخوردار هستند، تأیید می‌کند.

این آیین نامه از سپتامبر 2021 اجرا می شود و یکی از اولین گواهینامه‌ها برای تجارت ارز دیجیتال در کره است. این کشور با داشتن تعداد زیادی از جوانان که در بازارهای ارز دیجیتال شانس خود را امتحان می کنند، یکی از بزرگترین جمعیت‌ها را در تجارت ارز دیجیتال در جهان دارا است.

برای اعطای این مجوز یا گواهینامه، شرکت‌ها بر اساس معیارهای مختلفی از جمله مدیریت ریسک کلی، کنترل دسترسی، مدیریت سرور و امنیت ارزیابی خواهند شد تا از خسارت به کاربران کره‌ای جلوگیری شود.

تا به الان ۲۰ صرافی در این کشور، از جمله آپ‌بیت (UpBit) و کوبیت (Kobit) این مجوز را دریافت کرده‌اند و ۳۰ صرافی دیگر در صف انتظار برای دریافت آن قرار دارند.

قرار است صرافی های مجاز و سایر مواردی که بعداً تأیید می شوند، با بانک های محلی برای ارائه اطلاعات در مورد کاربران ارز دیجیتال و تمام معاملاتی که از طریق حساب های آنها انجام می شود، همکاری کنند.

 

منبع  cryptoslate.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.