پاول کروگمن سال جدید را با انتقاد از بیت کوین آغاز می‌کند

اقتصاددان مطرح پاول کروگمن (Paul Krugman)، در چند پست توییتری ادعا کرده است که برترین ارز دیجیتال برتر بازار یعنی بیت کوین، ذاتاً هیچ ارزشی ندارند.

کروگمن معتقد است که ارزهای دیجیتال قادر به برطرف کردن مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ارزهای فیات نیستند. با این حال، طرفداران ارزهای دیجیتال استدلال می‌کنند که دیدگاه‌های کروگمن بسیار کوته‌بینانه می‌باشد و او پیشرفت‌های اخیر تکنولوژی در جامعه بیت‌کوین را نادیده می‌گیرد. همچنین وی به مقاله از بلومبرگ به نقل از توماس پیترفی (Thomas Peterffy) میلیاردر مجارستانی اشاره می‌کند. در این مقاله پیترفی می‌گوید حداکثر ۳ درصد از ثروت خود را در صورتی که ارزهای فیات سقوط کرده‌ باشند، برای خرید ارزهای دیجیتال اختصاص دهید. پیترفی معتقد است که ارزهای دیجیتال شانسی ۵۰-۵۰ دارند یعنی یا کاملا و به شدت صعود می‌کنند یا کامل به ارزشی برابر با صفر می‌رسند. به همین دلیل کروگمن با اشاره به این موضوع گفت که ارزهای دیجیتال به علت این ریسک هیچ ارزشی ندارند.

منبع: u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427