پارلمان اروپا رای‌گیری لایحه ارزهای دیجیتال مبتنی بر مکانیزم اثبات کار را به تعویق انداخت

پارلمان اتحادیه اروپا به دلیل نگرانی در مورد استخراج ارزهای دیجیتال به روش مکانیزم اثبات کار، رای‌گیری لایحهٔ رگولاتوری را به تعویق انداخت.

استفان برگر (Stefan Berger)، عضو کمیته اقتصادی پارلمان اروپا در یک پست توییتری گفت که ارگان‌های دولتی، رای گیری در مورد چارچوب بازار ارزهای دیجیتال یا ام‌آی‌سی‌ای (MiCA) را که قرار بود روز دوشنبه برگزار شود، لغو کرده است. برگر گفت که پارلمان باید مسئله مکانیزم اثبات کار را در بحث با ذینفعان برای اطمینان از یک چارچوب قانونی مناسب روشن کند و افزود، ممکن است برخی این پیشنهاد را به عنوان ممنوعیت ارزهای دیجیتال مبتنی بر مکانیزم اثبات کار تعبیر کنند. ام‌آی‌سی‌ای برای اولین بار در ماه سپتامبر (مهر) به کمیسیون اروپا معرفی شد و در نوامبر (آذر) توسط شورای اروپا با هدف ایجاد یک رگولاتوری برای بازار دارایی‌های دیجیتال که ثبات مالی را حفظ و از دارایی‌های سرمایه‌گذاران محافظت می‌کند، به تصویب رسید. به گفتهٔ برگر این رأی‌گیری بدون اینکه مشخص شود چه زمانی دوباره برگذار می‌شود، لغو شده است.

احتمال می‌رود این رای‌گیری برای لایحهٔ مذکور به‌دلیل پیشنهاد ممنوعیت ارزهای دیجیتال مبتنی بر مکانیزم اثبات‌کار مانند بیت کوین لغو شده باشد.

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.