ورژن سوم قرارداد های یونی سواپ بر روی پالیگان اجرا می گردد

جامعه یونی سواپ، با استقرار قرارداد ورژن 3 یونی سواپ بر روی زنجیره اثبات سهام پالیگان موافقت کرده.این توافق بر اساس رای گیری آن چین (On chain) در جامعه یونی سواپ با مشارکت 72.6 میلیون نفر از کاربران انجام شد.

بودجه اختصاص داد شده به این پروژه 20 میلیون دلار برآورد شده که 15 میلیون آن برای کمپین استخراج نقدینگی و 5 میلیون برای پذیرفته شدن کلی یونی سواپ در شبکه پالیگان است.

این پیشنهاد در 20 نوامبر توسط Mihailo Bjelic مدیر عامل پالیگان مطرح شد.هدف از طرح این پروژه اضافه شدن کاربران جدید به شبکه،صرفه جویی برای کاربران،افزایش فعالیت کاربران شبکه و بالا رفتن درآمده که در انتها منجر به حضور گسترده تر در بازار و عملی کردن برنامه های دیفای این شرکت اعلام شده.

پیشتر پالیگان با شرکت Seven Seven Six به مدیریت الکسیس اوهانیان، هم بنیانگذار ردیت به توافقی 200 میلیون دلاری رسیده است.این قرارداد بر روی پشتیبانی و میزبانی برنامه های بازی و پلتفرم های رسانه های اجتماعی ساخته شده بر روی زیرساخت پالیگان  تمرکز خواهد کرد.پالیگان در سال جاری نزدیک به 3000 برنامه غیر متمرکز را راه اندازی کرده است و یکی رقبای اتریوم به شمار می رود.

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.