همکاری گلدمن ساکس با شرکت گلکسی دیجیتال برای ارائه معاملات فیوچرز بیت‌کوین

دیمین وندرویلت، معاون اول گلکسی دیجیتال امروز اعلام کرد که شرکت وی برای کمک به ارائه قرار‌دادهای فیوچرز بیت کوین با بانک گلدمن ساکس همکاری کرده است. این مشارکت یکی از اولین موارد همکاری یک بانک سرمایه‌گذاری چند ملیتی آمریکایی با یک ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال می‌باشد.

گلکسی دیجیتال یک شرکت نوآور خدمات مالی و مدیریت سرمایه گذاری است که توسط مدیر عامل آن یعنی مایک نووگراتز تاسیس شده است. وندرویلت در این خصوص توضیح می دهد که گلدمن ساکس، بانکی با دارایی 2.1 تریلیون دلار تحت مدیریت، ممکن است سایر متصدیان مالی را تشویق کند تا از این راه پیروی کنند.

طبق گفته وندرویلت، گلدمن ساکس برای کار با بیت‌کوین به گلکسی دیجیتال وابسته است زیرا سیاست‌های رگولاتوری، این بانک سرمایه گذاری چند ملیتی را از مدیریت مستقیم دارایی دیجیتال پیشرو باز می‌دارد. ماکس مینتون، رئیس دارایی‌های دیجیتالی گلدمن ساکس در منطقه آسیا و اقیانوسیه در طی اعلامیه گفت که این بانک با دارایی های مورد نیاز خود جلب مشتری می کند.

سخنگوی این بانک اظهار داشت: “هدف ما تجهیز مشتریان خود به بهترین قیمت‌ها و دسترسی امن به دارایی‌هایی است که می خواهند تجارت کنند. در سال 2021  این مورد شامل ارزهای دیجیتال می‌شود، و ما خوشحالیم كه شریكی با طیف گسترده ای از نقدینگی و ظرفیت مشتقات مختلف در اكوسیستم ارزهای دیجیتال پیدا كرده‌ایم.”

 

منبع  bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.