نصب بیش از 350 خود پرداز ارز دیجیتال در ایالات متحده توسط شرکت بیت کوین دپو

شرکت سازنده خودپرداز ارزهای دیجیتال به نام Bitcoin Depot  تعداد 355 دستگاه جدید خود پرداز را در سراسر ایالات متحده و در 40 ایالت مختلف نصب کرده است. این خبر در حالی منتشر شده است که اکنون تعداد خود‌پرداز‌های این شرکت که از تبادل ارز دیجیتال با ارز فیات پشتیبانی می کنند از 19،000 عدد در سراسر جهان فراتر رفته است.

دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال یا BATM های این شرکت به کاربران دارای کیف پول دیجیتال امکان دستیابی به ارز دیجیتال را می دهد. برای مبالغی کمتر از 250 دلار، ارائه شماره تلفن برای تأیید هویت کافی است.

این شرکت مستقر در آتلانتا می گوید جدیدا بیش از 2500 دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال در سراسر جهان نصب کرده است که بیشتر آنها در ایالات متحده هستند.

در عرض مدت شش ماه، Bitcoin Depot تولید خود را دو برابر کرده و اکنون انتظار می رود رشد امسال آن به 200٪ برسد. BATM های این شرکت از خرید و فروش سه ارز دیجیتال بیت کوین، لایت کوین و اتریوم پشتیبانی می کنند.

رئیس و مدیرعامل آن براندون مینتز معتقد است که ارز دیجیتال فرصت های جدیدی را برای افرادی فراهم می کند که به خدمات مالی سنتی دسترسی ندارند: “دستگاه های ما به این افراد این امکان را می دهد که پول نقد خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنند که می تواند برای انتقال پول، پرداخت قبوض یا سرمایه گذاری استفاده شود.”

بسیاری از شرکتهای دیگر در همین جهت در سطح جهانی کار می کنند و BATM ها طی سال گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته اند. بر اساس داده های جمع آوری شده توسط وب سایت ردیابی Coinatmradar، اکنون بیش از 19،300 دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال که خدمات تبادل ارز دیجیتال با ارز فیات را در 73 کشور جهان ارائه می دهند که تقریباً دو برابر تعداد ثبت شده در سپتامبر 2020 است.

 

منبع: news.bitcoin

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.