نخست وزیر کره جنوبی قانون مالیات ارزهای دیجیتال را بررسی می‌کند.

قانون مالیات ارزهای دیجیتال کره جنوبی همچنان با مخالفت قابل توجه طرفداران ارزهای دیجیتال روبرو است.

Kim Boo-kyum، که اخیراً توسط Moon Jae-in، رئیس جمهور کره جنوبی به عنوان نخست وزیر معرفی شده، گفته است که قانون مالیات ارزهای دیجیتال این کشور را بررسی خواهد کرد.

مخالفت‌های زیادی با رژیم مالیاتی ارزهای دیجیتال وجود دارد. بعد از اینکه Eun Sung-soo، رئیس کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی، گفت که ارزهای دیجیتال هیچ ارزش ذاتی ندارند، تنش‌ها بیشتر شد. سخنان یون در کمیته سیاست ملی ارائه شد. رئیس FSC گفت: ارزهای دیجیتال، نیازی به مقررات ریز و درشت ندارد.

گفته می شود طرفداران ارزهای دیجیتال از سخنان یون عصبانی شده و با ارسال طوماری خواستار برکناری رئیس FSC شدند. این، سومین دادخواست مربوط به مقررات کریپتو در چند ماه گذشته است که، رئیس مقررات مالی را به “استانداردهای دوگانه” متهم کرده.

کیم، نامزد نخست وزیر، اظهار داشت که رئیس FSC احتمالاً قصد “آرام کردن بازار” را دارد. با این حال، یون، تنها منتقد کریپتو در فضای مقررات مالی کره جنوبی نیست.

Lee Ju-yeol، رئیس بانک کره نیز ارزهای دیجیتال را رد کرد و بازار صعودی (گاوی) کنونی را “غیرعادی” خواند.

در همین حال، کریپتو همچنان تحت کنترل شدید در کره جنوبی قرار دارد که ناظران اعلام کرده اند قصد دارند معاملات ارزهای دیجیتال را سرکوب کنند.

در ماه مارس، FSC قوانین مالی خود را اصلاح کرد تا شامل ارزهای دیجیتال شود. کسب و کارهای مرتبط با ارزهای دیجیتال تا سپتامبر مهلت دارند تا استانداردها را رعایت کنند وگرنه مدیران به زندان محکوم می‌شوند.

سازمان مالیاتی کشور همچنین بر استفاده از ارزهای دیجیتال برای فرار از مالیات تمرکز کرده است. همانطور که قبلاً توسط Cointelegraph گزارش شده بود، شهر سئول اخیراً حدود 22 میلیون دلار ارز مجازی از متخلفان مالیاتی کشف و ضبط کرده است.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.