نتایج یک تحقیق: اکثر کاربران فضای کریپتو معتقدند که پرداخت‌های ارز دیجیتال به استانداردی رایج تبدیل خواهند شد

بر اساس مطالعه‌ای که توسط ارائه‌دهندهٔ خدمات پرداخت به نام پی‌سیف (PaySafe) انجام شده است، بیشتر علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال مایلند حقوق خود را از طریق ارزهای دیجیتال دریافت کنند و یک بار برای همیشه از شر ارزهای فیات خلاص شوند.

نتیجهٔ این مطالعه که روز گذشته منتشر شد نشان می‌دهد که 54 درصد از پاسخ دهندگان در این تحقیق بر این باورند که ارزهای دیجیتال آیندهٔ امور مالی هستند و در نهایت بر بازار پرداخت‌ها در سطح جهانی تسلط خواهند یافت. حدود 60 درصد معتقد بودند که تا پایان سال جاری ارزهای دیجیتال حضور چشمگیری در بخش تجارت الکترونیک خواهند داشت. با این حال، کمتر از نیمی از آن‌ها بر این باورند که فروشگاه‌ها به صورت حضوری از روش‌های پرداخت ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. همچنین دلیل اصلی پاسخ دهندگان برای دریافت حقوق خود در قالب ارزهای دیجیتال (55 درصد) این است که معتقدند این یک سرمایه‌گذاری عاقلانه است که می‌تواند ارزش سرمایهٔ آن‌ها را در طول زمان افزایش دهد.

در نهایت طبق داده‌های این تحقیق، ارزهای دیحیتال به عنوان حقوق را 60 از درصد افراد  18 تا 24 ساله قبول دارند، در صورتی که در سنین 23 سال تا 44 سال تقرییاً  57 درصد مایل به دریاف حقوق خود به این شکل هستند.

 

منبع  cryptopotato.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.