می توان از Dogecoin برای پرداخت در فروشگاه آنلاين Newegg استفاده کرد

فروشگاه الکترونیکی آنلاین آمریکایی Newegg در میان افزایش قیمت شدید ارز رمزنگاری شده مبتنی بر meme يعني  Dogecoin (DOGE) استفاده از آن را به عنوان يك روش پرداخت رسمی اضافه کرده است.

Newegg روز سه شنبه اعلام کرد که این شرکت این گزینه را از طریق پلت فرم پرداخت Crypto BitPay اضافه کرده است.

این شرکت گفت که اين ویژگی جدید همراه با Doge Day – هالیدی جامعه داج کوین که توسط طرفداران DOGE برگزار می شود و در 20 آوریل جشن گرفته می شود – ارائه شد. براساس گزارش های آنلاین، طرفداران Dogecoin ظاهرا امیدوارند که اين ارز ديجيتال امروز به سقف 1 دلار برسد.

اندرو چوی، مدیر تجاري ارشد Newegg گفت که حرکت رو به رشد پیرامون ارز رمزپایه “غیرقابل انکار” است. وی خاطرنشان كرد: افزایش اخیر ارزش Dogecoin بر لزوم سهولت خرید برای مشتریان با این ارز رمزپایه مشهور تأكید می كند.

هنگامی که Newegg با BitPay در سال 2014 همکاری کرد، اين شركت به یکی از اولین فروشگاه های خرید آنلاین تبدیل شد که Bitcoin (BTC) را به عنوان يك روش پرداخت مي پذیرفت. در ابتدا این ویژگی در ایالات متحده معرفي شد و شرکت بعدا اين گزینه پرداخت را به بیش از 70 کشور گسترش داد.

چويي گفت: “ما متعهد شده ایم که خرید را برای مشتریانمان به هر روش ممكني آسان کنیم و این بدان معنی است که به آنها اجازه می دهیم معاملات خود را با مناسب ترين روش پرداخت انجام دهند. برای این منظور، ما خوشحالیم که به طرفداران Dogecoin راهی آسان برای خرید آنلاین ارائه می دهیم.”

اقدامNewegg  براي پرداخت های Dogecoin در حالی اتفاق افتاده است که افزایش قیمت جهشي DOGE رخ داده است، در حالی که اين آلت كوين در هفت روز گذشته بیش از 480 درصد سود داشته است. در تاریخ 19 آوریل، سرمایه كل بازار DOGE براي اولین بار در تاریخ به 50 میلیارد دلار رسید و بالاترین رقم آن 0.45 دلار بود.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.