میلیاردر نروژی: پذیرش عمومی بیت‌کوین اجتناب ناپذیر است و نظرات الون ماسک چیزی را تغییر نداده است.

میلیاردر نروژی Kjell Inge Rokke می گوید پذیرش عمومی بیت‌کوین امری اجتناب ناپذیر است.

برخلاف تسلا که پذیرش ارزهای دیجیتال را متوقف کرد، شرکت Rokke اکنون در حال بررسی پذیرش بیت‌کوین به عنوان وسیله پرداخت است و تأکید می کند که نظرات الون ماسک در مورد مسائل زیست محیطی ارز دیجیتال چیزی تغییر نکرده است.

میلیاردر نفتی نروژی Kjell Inge Rokke معتقد است که بیت‌کوین می تواند میلیون‌ها دلار ارزش داشته باشد. او تقریباً 70٪ شرکت سرمایه گذاری صنعتی Aker ASA را در اختیار دارد. Aker ASA، تولید کننده نفت Aker BP است و اخیراً به فناوری های سبز و انرژی های تجدیدپذیر تبدیل شده است.

اشتیاق Rokke به بیت کوین بر شرکت Aker تأثیر گذاشته است و باعث شده او نسبت به این فناوری کنجکاو شود و در پاسخ به نظرات تسلا و ماسک در مورد مسائل زیست محیطی بیت کوین، آکر تأیید کرد که آخرین نظرات ماسک “چیزی را تغییر نداده است.”

در اوایل سال جاری، Rokke در نامه‌ای به سهامداران گفت كه با وجود نوسانات ارزهای دیجیتال، ورود بیت کوین به عرصه‌ی اقتصاد اجتناب ناپذیر است.

در ماه مارس، Rokke یک شرکت سرمایه گذاری بیت‌کوین به نام Seetee AS با تزریق سرمایه اولیه 500 میلیون کرون (60 میلیون دلار) تأسیس کرد.

اشتیاق Rokke در مورد بیت کوین همچنین یک میلیاردر نروژی دیگر به نام Øystein Stray Spetalen را، به دنیای ارزهای دیجیتال جذب کرده است.

منبع:news.bitcoin

 

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.