مصاحبه ای در CNN: ریپل از بیت کوین پاک تر است

جولیا چترلی مجری معروف شبکه CNN درباره بیت کوین، ریپل و مسائل انرژی پاک با آنتونی پمپلیانو (Anthony Pompliano) گفت‌‌و‌گو کرد که به ‌عقیده او ریپل به ‌عنوان یک بلاکچین برای پرداخت‌ های فرا-ملی، می‌تواند بهتر از بیت کوین باشد.

روز پنجشنبه، آنتونی پمپلیانو (معروف به پمپ)، کارآفرین، سرمایه گذار و طرفدار برجستهٔ بیت کوین در CNN به بحث درباره اقدام ناگهانی ایلان ماسک برای عدم فروش اتومبیل های تسلا در ازای بیت کوین پرداخت.

میزبان این برنامه جولیا چترلی عنوان کرد که ارزهای دیجیتالیی مانند XRP یا اتریوم قابل استخراج نیستند و بنابراین “پاک تر” و “سبز‌تر” از بیت کوین هستند و پمپلیانو نیز در این زمینه با او موافق بود.

با وجود سخنرانی طولانی مدت وی در مورد اینکه 75 درصد از ماینر ها بیت کوین را با استفاده از نوعی منابع انرژی تجدید‌پذیر تولید می‌کنند و 50 درصد فقط از منابع انرژی تجدید‌پذیر استفاده می‌کنند ، جولیا به پامپ یادآوری کرد که ارز‌های دیجیتالی مانند XRP به هیچ وجه به استخراج نیاز ندارند، بنابراین باعث اتلاف انرژی نه از نوع تجدید‌پذیر و نه از نوع دیگری نمی‌شوند.

چترلی همچنین به اتریوم اشاره کرد و گفت ETH هنوز یک ارز دیجیتال اثبات کار (PoW) است و تغییر به سوی الگوریتم اثبات سهام (PoS) فقط زمانی محقق می‌شود که بلاکچین آن تمام مراحل ارتقاء به نسخه Ethereum 2.0 را به طور کامل پیاده سازی کند.

در مورد این مسئله که چرا با وجود کنار گذاشتن امکان پرداخت به شرکت تسلا با بیت کوین، هنوز هم ایلان ماسک و هم شرکت تسلا دارایی های بیت کوین خود را حفظ کرده و نفروخته اند، پامپلیانو توضیح داد که در آینده احتمالاً تسلا از یک محصول استخراج بیت کوین رو‌نمایی خواهد کرد که 100 درصد از انرژی تجدید‌‌پذیر استفاده می‌کند. وی گفت، تاکنون ایلان ماسک روی این مشکل تمرکز کرده است تا بعداً راه حلی ارائه دهد.

 

منبع: u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427