مزرعه بیت‌کوین در ایالت مونتانا از انرژی خورشیدی استفاده می‌کند

به گزارش اخبار محلی مونتانا استاندارد، ماینر‌های ارز دیجیتال از پروژه Basin Creek Solar Project، یک مزرعه خورشیدی 300 مگاواتی در بوته (Butte)، پشتیبانی می کنند تا انرژی مورد نیاز یک مرکز داده را تأمین کنند.

 

شرکت Madison River Equity LLC برای ساخت یکی از بزرگترین مزارع خورشیدی در ایالات متحده در زمین های مزرعه اختصاصی در Butte، ماه آینده از هیئت منطقه بندی مونتانا درخواست مجوز استفاده ویژه می کند.

مدیسون ریور اکوئیتی یکی از زیر مجموعه های شرکتی به نام FX Solutions است که مرکز داده اطلس پاور (Atlas Power) را که در نزدیکی پروژه پیشنهادی خورشیدی واقع شده است، توسعه و مدیریت می کند. اطلس پاور استخراج ارزهای دیجیتال را انجام می‌دهد و قرار است واحدهای پردازش گرافیک (GPU) خود را گسترش دهد.

اگر تمام مجوزهای استفاده ویژه به دست آید، اطلس پاور پروژه بیسن گریک سولار را خریداری می کند و برای تأمین انرژی عملیات استخراج خود از انرژی خورشیدی استفاده می کند.

طبق گزارش انجمن صنایع انرژی خورشیدی، در سه ماهه چهارم سال 2020، ایالت مونتانا به تنهایی 116 مگاوات ظرفیت خورشیدی کسب کرده است که در ایالات متحده رتبه 43 ام است.

مت وینسنت، سخنگوی این پروژه گفته است که عملیات اطلس پاور هزینه های آنها را کاهش داده و نرخ مصرف انرژی‌های غیر قابل تجدید آنها را از 65 مگاوات به 25 مگاوات رسانده است.

هدف نهایی پروژه تأمین انرژی تأسیسات ماینینگ با انرژی خورشیدی به طور کامل و قرار دادن انرژی باقیمانده روی شبکه است.

در این گزارش به نقل از توسعه دهندگان آمده است که این مزرعه خورشیدی توانایی تأمین انرژی در حدود 40.000 خانه را خواهد داشت، که بسیار بیشتر از ظریفت منطقه Butte است که تقریباً 15.000 خانوار دارد.

 

منبع:cryptoslate

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.