مرکز تجارت جهانی دبی به منطقه جامع رگولاتوری تبدیل می‌شود

امارات متحده عربی همچنان به عنوان یکی از بزرگترین حوزه‌های قضایی دوستدار ارزهای دیجیتال در جهان ظاهر می‌شود؛ چراکه دولت دبی طرح جدیدی برای حمایت از توسعه و رگولاتنورهای ارز دیجیتال محلی ارائه می دهد.

مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) که یک محل برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های دولتی در دبی می‌باشد، شب گذشته در یک بیانیه رسمی اعلام کرد که این مکان، به منطقه‌ای جامع و رگولاتوری، محصولات، اپراتورها و صرافی‌ها تبدیل خواهد شد. در بخشی از این طرح مرکز تجارت جهانی دبی، یک اکوسیستم جامع برای این بخش مترقی در دبی ارائه می‌دهد و با سرمایه‌گذاران خصوصی برای ایجاد یک محیط جذاب همکاری خواهد کرد. همچنین این مرکز تجاری اعلام کرد که این پروژه با هدف اجرای استانداردهای دقیق برای حمایت از سرمایه گذاران، اقدامات ضد پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم است. در این بیانیه آمده است:

مرکز تجارت جهانی یک رگولاتور جدید در سطح جهانی از سیاست‌های قانونی و اجرایی دارایی‌های دیجیتال را ارائه و بر آن نظارت خواهد کرد.

چانگ‌پنگ ژاو (Changpeng Zhao) مدیر عامل صرافی بایننس، یکی از اولین افرادی در جامعه ارزهای دیجیتال بود که بیانیه و طرح مرکز تجاری دبی را تبریک گفت. ظاهراً ژاو به اکوسیستم ارز دیجیتال در امارات متحده عربی علاقه‌مند شده است؛ همچنین طبق گزارش‌های بدست آمده، مدیر عامل بایننس اولین خانه خود را در ماه اکتبر در دبی خریداری کرد.

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.