مدیر عامل سابق بیت‌مین: سرکوب‌های نظارتی ممکن است برای ارزهای دیجیتال مفید باشد

جیهان وو، میلیاردر ارز دیجیتال، بنیانگذار و مدیرعامل سابق شرکت ماینینگ بیت‌مین (Bitmain)، معتقد است که موج کنونی مداخلات نظارتی در صنعت ارزهای دیجیتال ممکن است “چیز خوبی در طولانی مدت باشد”.

وو در طی کنفرانس آسیا‌تِک سنگاپور که این هفته در گفتگو با سی‌ان‌بی‌سی خاطرنشان کرد که این بخش تقریباً به “یک صنعت تریلیون دلاری از نظر ارزش بازار” رسیده است و در حال حاضر بیش از 10٪ از شهروندان ایالات متحده با این ردهٔ دارایی جدید سروکار دارند.

او استدلال کرد که در این شرایط درگیر شدن هرچه بیشتر با مقررات رگولاتوری در طول زمان به نفع ارزهای دیجیتال خواهد بود:

فکر می‌کنم فشارهای نظارتی در حال حاضر بیش‌تر از هر زمان دیگری وجود دارد و این مسئله باعث می‌شود تا عوامل بد و مخرب از بازار خارج شوند. این امر به خوش‌نامی و شهرت صنعت ارز دیجیتال کمک می‌کند. از این رو معتقدم که اقدامات سخت‌گیرانه‌ای از این دست، در دراز مدت به سود بازار ارزهای دیجیتال است.

وو، در آخر پیشنهاد کرد که تعامل بیشتر بین رگولاتور‌ها، دولت‌ها و شرکت‌ها در بخش رمزنگاری هم ضروری است و هم احتمالاً نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت. وی سنگاپور را به عنوان مثال مورد بررسی قرار داد و دولت این کشور را در ارتباط با صنعت ارزهای دیجیتال معقول، بسیار کارآمد و خوش برخورد توصیف کرد.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.