مدیر‌عامل بی‌تی‌سی تاپ سختگیری‌های چین در مورد میاینینگ را اغراق‌ شده خواند.

 طی چند روز اخیر، بازارهای بیت کوین (BTC) ترس بی سابقه ای را تجربه کرده‌اند. اظهارات هشداردهنده ارگان‌های دولتی چین باعث فروش گسترده ای شد و قیمت این ارز دیجیتال را به 30000 دلار رساند.

جیانگ زی‌هوئر، مدیرعامل استخر استخراج بی‌تی‌سی تاپ (BTC.TOP)، در صفحه توییتر خود عنوان کرد که سخت‌گیری دولت چین بر استخراج بیت کوین آنقدر هم جدی نیست.

در ابتدا وی تأكید كرد كه هیئت ثبات مالی چین هیچ قصدی برای منع عملیات ماینینگ خانگی را ندارد، بلکه همه هشدارها برای جلوگیری از درگیر شدن واحدهای بزرگ دارای سرمایه قابل توجه در فعالیت های استخراج صادر می شود.

وی همچنین به هشدارهایی که در سال ۲۰۱۳ با هدف جلوگیری از معامله بیت کوین توسط سرویس‌های مالی صادر شده بود اشاره کرد و اظهار داشت که این هشدار بر تریدرهای شخصی تاثیری نداشته است.

همچنین هنگامی که چین عرضه‌های اولیه سکه و انجام مبادلات را در سال 2017 ممنوع کرد، اشخاص حقیقی متضرر نشدند. در همین حال، برخی از کارآفرینان موظف به بازپرداخت سرمایه کاربران خود با قیمت عرضه اولیه شدند.

طبق گفته وی، بزرگترین مراکز داده استخراج بیت کوین (BTC) در بدترین حالت تعطیل خواهند شد. ماینر‌های کوچک استخراج را ادامه می دهند در حالی که ماینر‌های متوسط ​​و بزرگ استراتژی های تجاری خود را متناسب می کنند.

این مدیر عامل ادعا می کند که شبکه بیت‌کوین حتی با 50 درصد کاهش میزان هش باز هم ادامه خواهد داد. در نتیجه، وضعیت موجود هیچ تهدیدی برای یکپارچگی بلاکچین بیت کوین محسوب نمی‌شود.

منبع:u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.