مجارستان قصد دارد با کاهش مالیات بیت‌کوین، به بهبود اقتصاد کشور کمک کند.

قانونگذاران قصد دارند در اوایل سال 2022 مالیات بر سود بیت‌کوین را به نصف کاهش دهند.

سرمایه گذاران ارز دیجیتال در مجارستان ممکن است خیلی زود تخفیف مالیاتی بگیرند، زیرا قانونگذاران به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 به دنبال رقابت بیشتر کشور اروپای مرکزی هستند. مجارستان، مانند سایر کشورها، به شدت تحت تأثیر بیماری همه گیر COVID-19 قرار گرفت. در یک برهه زمانی، ملت اروپای مرکزی دارای بدترین میزان مرگ ناشی از COVID-19 در جهان بود.

در ویدئویی که سه شنبه در فیس بوک پخش شد، میهالی وارگا، وزیر دارایی، برنامه تشویقی دولت را تا سال 2022 تشریح کرد. قانون گذاران در حال بررسی کاهش مالیات در معاملات ارزهای دیجیتال به 15 درصد هستند که این میزان از 30.5 درصد فعلی پایین تر است.

پس از روند صعودی بازار(Bullish) در سال 2017، معاملات ارزهای دیجیتال در مجارستان در مقایسه با سایر کشورها نسبتاً متوسط باقی مانده است. با این حال، از ابتدای سال 2021 تاکنون واکنش واضحی مشاهده شده است.

مجارستان درگیر بحث های مقدماتی پیرامون ارز دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC بوده است. در آگوست سال 2020، نماینده ای از بانک ملی مجارستان در یک میزگرد با همکاران بانک ملی سوئیس، بانک انگلستان و دیگران در مورد احتمال عرضه CBDC ها در آینده صحبت کرد.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.