متوسط کارمزد بیت کوین با فروپاشی بازار به پایین ترین سطح خود از ژانویه امسال رسیده است

طبق داده های سایت تحلیلی بلاکچینی بیت‌اینفو‌چارتز، متوسط ​​کارمزدهای تراکنش بیت کوین به حدود 7 دلار رسیده است که از ماه ژانویه تا به الان بی سابقه بوده است.

 

بلاکچین بیت کوین برای هر تراکنشی در این فضا انجام می‌شود کارمزدی دریافت می کند و درآمد حاصل از آن را بین ماینرها توزیع می کند.

کارمزد‌ها هنگامی که تقاضای پردازش تراکنش‌ها از عرضه ماینر‌ها پیشی بگیرد افزایش می یابد. همچنین در 21 آوریل، متوسط ​​کارمزدها به بالاترین رکورد خود یعنی 62.8 دلار به ازای هر تراکنش رسیده بود.

عکس این قضیه نیز صادق است یعنی زمانیکه عرضه ماینرها از تقاضا پیشی می گیرد، کارمزدها کاهش می یابند. افت کارمزد نشان می دهد دارندگان بیت کوین به اندازه یک ماه پیش علاقه ای به انجام تراکنش‌ها ندارند.

این امر می تواند ارتباطی با سقوط اخیر در بازارهای ارز‌دیجیتال داشته باشد که باعث شد قیمت بیت کوین در عرض فقط چند هفته از 60،000 دلار به 36،000 دلار کاهش یابد.

علاوه بر این ماینر‌های بیت‌کوین نیز دیگر آنچنان علاقه ای به پردازش تراکنش‌ها ندارند. سختی استخراج یعنی مقدار توان محاسباتی مورد نیاز برای تأیید تراکنش‌های بیت کوین، روز یکشنبه 16٪ کاهش یافت که شدیدترین افت در بیش از یک سال گذشته به حساب می‌آید. در واقع استخراج بیت کوین هنگامی آسان می شود که قدرت هش پشتیبان کل بلاکچین کاهش یابد.

 

منبع decrypt.co

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.