مایک نووگراتز از گلکسی دیجیتال می گوید

مایک نووگراتز از شرکت گلکسی دیجیتال، داج کوین را تجزیه و تحلیل کرده و نتیجه گرفته است که “علی رغم کمبودهایی که این ارز دیجیتال دارد دارای اصول بنیادی بسیار قوی است و نیروهای قدرتمند از حضور آن حمایت می کندد.” نووگراتز اعتراف کرد که در مورد این ارز دیجیتال بسیار بدبین بوده است.

Galaxy Digital Research روز سه شنبه گزارشی با عنوان “داج کوین: صادق ترین شت کوین” منتشر کرد. این گزارش تاریخچه و پیشرفت Dogecoin را به طور خلاصه بیان می کند، و خاطرنشان می کند که جذابیت آن “همیشه صداقت آن بوده است”. نویسندگان توضیح دادند که “برخلاف بسیاری از پروژه های ارز های دیحیتال، داج کوین به دنبال چیزی نیست، یا حتی وانمود نمی کند که چیزی جز سرگرم کننده ترین پول جهان است.”

این گزارش همچنین می افزاید: “بدون هیچ پیش فروش یا عرضه اولیه، راه اندازی منصفانه داج کوین آن را نسبت به سایر پروژه های موجود در فضا نزدیك تر به بیت کوین قرار می دهد، و اطمینان می دهد كه هیچ گروه مخفی از خودی ها به طور نامتناسب از رشد آن بهره مند نمی شوند.”

این گزارش ضمن تأیید اینکه داج کوین “بهترین دارایی دیجیتال در این سال تاکنون ار لحاظ عملکرد” ​​است و “افراد بیشتری نسبت به گذشته آن را خریداری کرده اند”، به برخی از کمبودهای مهم این ارز دیجیتال اشاره می کند که عبارتند از:

  • Dogecoin هیچ گونه برنامه توسعه ای ندارد.
  • تعداد کمی از افراد می توانند فول نود (full node) عمل کنند و کسانی که می توانند نیز اغلب در دانلود زنجیره یا همگام سازی با شبکه مشکل دارند.
  • هیچ زیرساخت بازاری ندارد و کیف پول نرم افزاری آن بسیار کمیاب است و با وجود بیش از 7 سال حضور، بسیاری از صرافی ها هنوز از آن پشتیبانی نمی کنند.
  • هیچ دلیل موجهی برای استفاده طولانی مدت از آن وجود ندارد.
  • مشخص نیست دارندگان DOGE در مورد چشم اندازهای بلند مدت آن اطمینان دارند یا خیر.

با این وجود در این گزارش آمده است:

هنگام بررسی داده ها متوجه شدیم که علیرغم کمبودها، Dogecoin دارای اصول اساسی و نیروهای قدرتمندی است که از حضور آن حمایت می کنند: یک حضور صادقانه، تداوم و یک جامعه رو به رشد از کاربرانی که به نظر می رسد نسبت به پایداری این ارز دیحیتال جهانی مصمم هستند.

 

منبع: news.bitcoin

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427