مایکروسافت هم با به‌روزرسانی‌های خود وارد فضای متاورس می‌شود

شرکت غول تکنولوژی آمریکایی یعنی مایکروسافت (Microsoft)، قرار است از طریق به‌روزرسانی‌ سرویس‌های کنسول بازی ایکس‌باکس و پلتفرم مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams)، به همراه محصول جدیدی به نام “Dynamics 365 Connected Spaces” وارد دنیای متاورس (Metaverse) ‌شود.

مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، برنامه‌های ورود به فضای متاورس این شرکت را دیروز دوم نوامبر در جریان کنفرانس مایکروسافت ایگنایت (Ignite) اعلام کرد. در پی این تحول، آپدیت جدیدی به نام مِش (Mesh) برای مایکروسافت تیمز که یک پلتفرم ارتباط تجاری اختصاصی است در سال 2022 عرضه خواهد شد و به وسیلهٔ آن کاربران آواتارهای دیجیتالی شخصی‌سازی‌‌شدهٔ خود و فضاهای سه بعدی را برای جلسات کاری در متاورس خواهند داشت. همچنین محصول جدید Dynamics 365 Connected Spaces مایکروسافت برای اولین بار در دسامبر 2021 نسخهٔ اولیهٔ آن عرضه خواهد شد که سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا فناوری متاورس و هوش مصنوعی (AI) را با مشاغل خود ترکیب کنند.

قابل ذکر است مایکروسافت به جمعی از شرکت‌های عظیم و برندهای تجاری مختلف مانند فیسبوک و نایکی پیوسته است که به سرعت در حال پا گذاشتن به دنیای جدید متاورس هستند.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.