مایکروسافت در سپتامبر بی سر و صدا بلوک Azure را بست

مایکروسافت در حال بستن سرویس Azure Blokchain خود است و فقط چهار ماه به مشتریان موجود فرصت داده است تا به ارائه دهندگان خدمات جدید منتقل شوند.

مایکروسافت در تاریخ 10 سپتامبر سرویس Azure Blockchain خود را خاموش کرده است و بدون هیچ توضیحی رسمی، هیچ استقرار جدید را قبول نخواهد کرد.

مشتریان بزرگ که از Azure Blockchain استفاده می کنند شامل J.P. Morgan ، GE Aviation ، Singapore Airlines ، Starbucks و Xbox هستند.

بنیانگذار و مدیرعامل ConsenSys گفت:

“گسترش ارتباط ما با مایکروسافت به سازمان ها کمک می کند تا از ConsenSys Quorum و پشتیبانی مشتری Quorum، خدمات بلاکچین مدیریت شده در سطح سازمانی که به راحتی قابل تنظیم و استقرار است را، به کاربران ارائه دهند.”

Azure Blockchain مایکروسافت شش ساله است و از یک سرویس sandbox در سال 2015 در Ethereum با مشارکت ConsenSys ساخته شده است. هدف اصلی مایکروسافت از Azure ایجاد یک بازار بلاکچین معتبر است که به مشتریان امکان “کشف فناوری های بلاکچین و خدمات ارزش افزوده” را می دهد.

علی رغم بیان اینکه هیچ استقرار جدیدی در این سرویس پذیرفته نخواهد شد، مایکروسافت هنوز صفحه Azure را که به کاربران جدید ثبت نام رایگان ارائه می دهد، حذف نمی کند.

مایکروسافت پیام های متفاوتی را در مورد موضع خود در قبال ارزهای دیجیتال و بلاکچین ارسال کرده است، رئیس جمهور برد اسمیت در اوایل سال جاری ادعا کرد که این شرکت چند ملیتی حتی کمترین علاقه‌ای به بیت کوین ندارد. با این حال، در اواخر ماه مارس، این شرکت نظرسنجی آنلاین را منتشر کرد ونظر مشتریان را در رابطه با استفاده از بیت‌کوین برای خرید در فروشگاه Xbox Games پرسید.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.