ماینرهای چینی به قزاقستان نقل مکان می‌کنند

اعمال محدودیت‌ها برای استخراج بیت‌کوین در چین سبب شده قزاقستان به مقصدی مناسب برای ماینرهای چینی بیت‌کوین تبدیل شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که توجه بسیاری از ماینرهای چینی به قزاقستان جلب شده و برخی از شرکت‌ها شبانه، به این کشور آسیای میانه نقل‌مکان کرده‌اند.

به دنبال تعدادی از شرکت ها که پس از اظهارات دولت چین، مهاجرت به قزاقستان را اعلام کردند، روز دوشنبه، شرکت کانان  (Canaan)، تولیدکننده دستگاه‌های ماینر، که در لیست نزدک قرار دارد، یک مرکز خدمات پس از فروش برای ماینرها در این کشور ایجاد کرده است که در همسایگی چین و روسیه قرار دارد. طبق گفتۀ کانان، این مرکز، خدمات پس از فروش مانند تست، خدمات گارانتی، نگهداری و مشاوره فنی را به مشتریان محلی ارائه می دهد.

این شرکت توضیح داد: “برای محاسبه قدرت و پایداری ماشین، مشتریان محلی می توانند عملکرد ماشین‌های استخراج خود را در این مرکز آزمایش کنند. مشتریانی که برای به روزرسانی پلتفرم‌ها نیاز به پشتیبانی فنی دارند، از جمله بهینه سازی دما، کنترل فن و سرعت راه اندازی و همچنین کاهش فرکانس، ولتاژ و رفع اشکال  اکنون می‌توانند این کار را در مرکز انجام دهند. “

نانگنگ ژانگ، رئیس و مدیرعامل کانان، در مورد سرمایه‌گذاری جدید این شرکت گفت: “ایجاد مرکز خدمات پس از فروش در قزاقستان، در جهت گسترش پوشش جغرافیایی خدمات و دسترسی سریعتر و آسان‌تر برای حمایت از مشتری بین المللی است.”

گفتنی است قزاقستان رویکرد مثبتی در قبال ارزهای دیجیتال دارد و بانک مرکزی آن می‌خواهد پروژۀ آزمایشی ارز دیجیتال ملی را شروع کند.

 

منبع: /news.bitcoin

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.