لیگ برتر بسکتبال در کانادا حقوق بازیکنان را به بیت‌کوین می‌دهد

 لیگ برتر بسکتبال کانادا، به بازیکنان هفت تیم خود اجازه می‌دهد تا از هفتۀ آینده بخشی از حقوق خود را به بیت‌کوین بگیرند.

لیگ برتر بسکتبال کانادا یا CEBL با بیت‌بای (Bitbuy)، صرافی ارز دیجیتال مستقر در تورنتو، همکاری کرده است تا بنا به درخواست بازیکنان بخشی از حقوق آنها را از دلار کانادا به بیت کوین تبدیل و به کیف پول دیجیتال آنها منتقل می‌کند. بیش از ۷۰ بازیکن در این لیگ، شرایط دریافت حقوق در قالب بیت کوین را دارا هستند.

کیمبال مکنزی (Kimbal Mackenzie)، یکی از اولین بازیکنانی است که پیشنهاد CEBL را قبول می‌کند. این بازیکن 24 ساله اخیراً برای فصل 2021 CEBL از 24 ژوئن با تیم قرارداد امضا کرده است.

مکنزی گفت: ” دریافت بخشی از حقوق به بیت‌کوین، چیزی است که من فوق العاده از آن هیجان زده ام.” بخشی از حقوق من مستقیماً در جایی سرمایه‌گذاری می‌شود که به اعتقاد من طی 10-30 سال آینده بسیار رشد خواهد کرد.

اگرچه بسیاری از  سازمان‌های ورزشی با شرکت‌های مرتبط با ارز دیجیتال و بلاک‌چین همکاری کرده‌اند، بسیاری از مردم با توجه به نوسانات قیمت، بیت‌کوین را به عنوان وسیلۀ مناسبی برای مبادله نمی‌دانند. مکنزی در مصاحبه جداگانه ای اضافه کرد که نیمی از حقوق خود را به بیت‌کوین می‌پذیرد و به نظر می‌رسد در مورد نوسانات احتمالی بی توجه است.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.