لیکویید شدن 400 میلیون دلار سرمایه با رسیدن بیت کوین به 36 هزار دلار

با کاهش حدود 3000 دلار از ارش ارز دیجیتال اول بازار، بیت کوین، تعداد قابل توجهی از سرمایه‌گذاران بازارهای معاملات آتی دچار ضررهای هنگفتی شده و 400 میلیون دلار از دارایی‌های آن‌ها در عرض یک روز لیکویید شده است.

با بر سر زبان‌ها افتادن عباراتی مانند “زمستان کریپتو” و “بازار خرسی” در جامعهٔ ارزهای دیجیتال، وضعیت برای بیت کوین روزبه‌روز بدتر می‌شود. این ارز دیجیتال پیش از این، سطح حمایتی مهم در 40000 دلار را از دست داده و به 38000 دلار سقوط کرد؛ قبل از اینکه یک پمپ قیمت ناگهانی و کوتاه مدت را تجربه کند. با این حال، این افزایش قیمت دوامی نداشته، و بیت یک بار دیگر سقوط کرد و این بار به حدود 36000 دلار، یعنی پایین‌ترین قیمت از روز 3 فوریه رسید. آلت کوین‌ها نیز از این ریزش بی نصیب نبوده و افت‌های دو رقمی (درصد) را تجربه کردند. از جملهٔ آن‌ها می‌توان به کاردانو، ریپل، دوج کوین، اولنچ، سولانا، شیبا اینو و پالیگان اشاره کرد. اتریوم و بایننس از معدود مواردی هستند که کاهش قیمت آن‌ها همچنان تک رقمی است، اما با این وجود هر دو قرمز رنگ هستند.

طبق داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) بیش از 120 هزار معامله‌گر در این لیکویید شدن ضرر دیده‌اند و بیشترین زیان را یک تریدر در صرافی اوکی‌اکس به میزان 4 میلیون دلار داشته است.

 

منبع  cryptopotato.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.