قوانین جدید کره جنوبی برای صرافی‌های ارز دیجیتال

مشکلات زیادی برای صرافی‌های ارز دیجیتال در کره جنوبی وجود دارد. رگولاتو مالی این کشور قصد دارد از معاملات متقابل در پلتفرم‌های خود جلوگیری کند.

آژانس خبری Newsis، گزارش کرد که، نهاد ناظر بر بازارهای مالی کره جنوبی به صرافی‌ها اعلام کرده که در صورت ثبت نکردن تمامی معاملات و تراکنش‌ها، فعالیت آن‌ها ممنوع می‌شود. طبق این گزارش، در جلسه غیرعلنی هفتۀ گذشته که حدود بیست صرافی ارز دیجیتال کره جنوبی شرکت کرده بودند، کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی به ۲۰ صرافی فعال در این کشور گفته است که اگر می‌خواهند به فعالیت خود در کره ادامه دهند، باید به قوانین جدید تن بدهند.

طبق این محدودیت‌های جدید معاملات متقابل (Cross Trading) در تمامی صرافی‌های این کشور ممنوع خواهد شد و صرافی‌ها برای اینکه بتوانند درآمد خود از معاملات متقابل را حفظ کنند، ابتدا باید دارایی دیجیتال را به پول نقد تبدیل کرده و بعد با آن دارایی دیگر خریداری کنند.

صرافی‌ها به این قانون معترض هستند و اعتقاد دارند با این وضعیت هزینه‌های کسب و کار آن‌ها به شدت افزایش می‌یابد. آنها می‌گویند این محدودیت باعث می‌شود نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و مجبور به تعطیل کردن می‌شوند.

با این حال، کمیسیون خدمات مالی (FSC)، معتقد است که محدود کردن معاملات متقابل مانع از دستکاری قیمت‌ها در صرافی‌ها می‌شود.

مشاغل کوچک همیشه از گران بودن مجوزها شکایت داشتند و فقط تعداد معدودی از صرافی‌های ثروتمند قادر به تأمین نیازهای سختگیرانه FSC هستند.

در هر صورت، صرافی ها تا 24 سپتامبر فرصت دارند تا برای مجوز اقدام کنند وگرنه اجازۀ ادامه فعالیت را، ندارند.

 

منبع: /decrypt.co

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.