فلوکی اینو با به‌روزرسانی جدید خود تبدیل به یک سازمان خودگردان غیرمتمرکز می‌شود

امروز 22 ژانویه، فاز اول به‌روزرسانی شبکهٔ فلوکی اینو (Floki Inu) به نام فلوکی دائو (FLOKI DAO) آغاز شده است و به نقل از صفحهٔ رسمی این میم کوین آپدیت مذکور که منجر به غیرمتمرکز شدن هرچه بیشتر آن می‌شود تا 48 ساعت دیگر به اتمام می‌رسد.

با توجه به وب‌سایت فلوکی اینو، انتقال به حالت یک سازمان خودگردان غیرمتمرکز یا دائو (DAO) علاوه‌بر اینکه غیرمتمرکز سازی بیشتر برای ارز دیجیتال و اکوسیستم آن را تضمین می‌کند، به ویژه اجازه می‌دهد فلوکی اینو در صرافی‌های ارز دیجیتال متمرکز (CEX) بیشتری لیست شود که یکی از اهداف اصلی توسعه‌دهندگان آن بوده است. قابل ذکر که در چنین سازمانی مالکیت و مدیریت شبکه به طور جمعی به عهدهٔ اعضای جامعه است و تصمیم‌گیری‌ها از طریق رأی‌گیری انجام می‌شود. توکن‌های مدل DAO می‌توانند توسط اعضا برای تامین سرمایه و توسعه بیشتر آن سازمان خریداری شوند و هولدرها نیز درصد ثابتی از حجم تراکنش در صرافی‌های مختلف را دریافت می‌کنند.

تیم توسعهٔ فلوکی اینو بر این باور است که تبدیل آن به یک سازمان خودگردان غیرمتمرکز، پذیرش عمومی آن را افزایش می‌دهد و شانس آن را برای تبدیل شدن به یکی از ارزهای دیجیتال با رتبه برتر افزایش می‌دهد.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.