فرماندار فلوریدا نگرانی در رابطه با نوسانات ارزهای دیجیتال ندارد

ران دیسانتیس (Ron DeSantis)، فرماندار فلوریدا گفت که از نوسانات اخیر در بازار ارزهای دیجیتال نگران نمی‌باشد و موضوع قابل توجه و تاثیرگذار در این بازار، وضعیت اوکراین و ویروس کرونا می‌باشد.

این فرماندار یک برنامهٔ آزمایشی را ارائه کرده بود که امکان پرداخت مالیات با استفاده از ارزهای دیجیتال را می‌داد. در ماه گذشته او برای عملیاتی کردن این برنامه، ۲۰۰ هزار دلار به دپارتمان خدمات مالی فلوریدا (DFS) پرداخت کرد. دسانتیس در کنفرانس خبری اخیر گفت: “ما از ارزهای دیجیتال استقبال می‌کنیم و خود را دوست‌دار این بازار می‌دانیم” وی افزود، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با وجود این که اکثر آن‌ها چندین سال است که معرفی شده‌اند، اما هنوز به طور گسترده مورد استقبال و استفاده قرار نگرفته‌اند و تحقیق دربارهٔ قیمت ارزهای دیجیتال، عملکرد آن‌ها و موضوعات رگولاتوری برای بسیاری از سرمایه‌گذاران تازه‌وارد در دنیای دارایی‌های دیجیتال منطقی است.

فرماندار دیسانتیس در پایان گفت، باتوجه کاهش قیمتی بیت کوین در ماه‌های اخیر، کنار گذاشتن این برنامهٔ آزمایشی امکان‌پذیر است. اما وی در موضع خود ایستاد و از ارزدیجیتال و این برنامهٔ آزمایشی دفاع کرد.

منبع: dailyhodl.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.