عدم ممنوعیت رمزارزها در هند: وزیر دارایی موضعی “بسیار سنجیده” را پیش بینی می کند.

 باز هم “ممنوعیت ارزهای دیجیتال” یک FUD موقت دیگر است (FUD، مخفف «fear, uncertainty and doubt» به معنای «ترس، عدم قطعیت و تردید» است).

نیرماالا سیتارامان، وزیر دارایی هند، صبح امروز در مصاحبه با CNBC گفت که گزارش ها درباره ممنوعیت پنهانی ارزرمزهای پایه بیش از حد بیان شده است. در حالی که مذاکرات ادامه دارد، وی گفت که انتظار دارد نتیجه نهایی معتدلانه باشد:

سایتارامان گفت: “بله بسیاری از مذاکرات، بحث و گفتگوها با بانک رزرو در حال انجام است. بدیهی است که بانک مرکزی در مورد چگونگی و اینکه چه نوع ارز غیررسمی یا ارز رمزنگاری شده برنامه ریزی خواهد شد و نیز در مورد نحوه تنظیم آن حد نصاب خواهد گرفت. اما همچنین، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که پنجره ای برای انواع آزمایشات وجود دارد که باید در دنیای رمزنگاری اجرا شوند.”

وی در ادامه گفت كه مقررات به اندازه ای كه قبلاً گزارش شده بود “شدید” نخواهند بود. برخلاف “پیام های متفاوتی که از سراسر جهان به گوش می رسند”، مقامات “به درون” نگاه می کنند و موضعی “بسیار سنجیده” اتخاذ می کنند.

“جهان با تکنولوژی به سرعت در حال حرکت است. ما نمی توانیم وانمود کنیم که آن را نمی خواهیم. من فقط می توانم این سرنخ را به شما بدهم: اینکه ما ذهن خود را نمی بندیم، ما مطمئناً در حال بررسی روشهایی هستیم که آزمایشات قرار است در دنیای دیجیتال، ارزهای رمزپایه و غیره از طریق آن ها به واقعیت بپیوندند.”

وزیر دارایی سایترامان می گوید:”دولت می خواهد اطمینان حاصل کند که دریچه ای برای آزمایش در فضای ارزهای رمزپایه وجود دارد”. زمانی برای نوآوری و درخشش هند”

نظرات سایترامان بدون شک منبع تسکین برای مشاغل رمزنگاری، کاربران و هودلرها در دومین کشور پرجمعیت جهان است. در اوایل ماه جاری ، گزارشی از بلومبرگ به نقل از یک وزیر ارشد مالی هند گفته بود که این کشور تمام ارزهای رمزپایه را ممنوع می کند.

این ممنوعیت فرضی انتقادات گسترده ای را در سراسر جامعه رمزنگاری به همراه داشت و برخی آن را به تلاش برای ممنوعیت کل اینترنت تشبیه کردند. با این حال برخی از شرکت ها این گزارش ها را حرف های پوچ و بی پایه و اساس تشخیص دادند و با سرعت به پیشرفت ادامه دادند.

منبع:cointelegraph

 

 

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.