ظهور مؤسسات خیریۀ ارزهای دیجیتال

با ادامه رشد کمک‌های خیرخواهانه، جامعۀ ارزهای دیجیتال زمانی که بازار در حالت صعودی است(Bullish) ، سخاوت خود را نشان می‌دهد.

Elongate، یک پروژه ارز دیجیتال است که با عنوان تمسخر به ایلان ماسک و اشاره به رسوایی واترگیت آغاز شد و از طریق بنیاد امداد بشر وGive India ، 2میلیون دلار برای برنامه های غذایی متنوع و پشتیبانی عمومی جمع آوری کرده است.

مورد دوم، تلاش امدادی در کشور آسیای جنوبی در پی جهش ویرانگر Covid-19 است.

فقط در طی یک ماه، اکوسیستم Elongate رشد قابل توجهی کرده است.

Elongate همچنین اعلام کرد که معاملات توکن آن در BitMart دوشنبه، 10 مه آغاز می شود.

Elongate به عنوان یک چهره اصلی در بازار خیریه‌های مبتنی بر ارز دیجیتال ظهور کرده است. این پروژه ادعا می‌کند بیش از 400.000 هولدر در سراسر جهان دارد.

همچنین پروژه DeFi Munch بیش از 1 میلیون دلار برای کمک به اهداف مختلف در کشورهای در حال توسعه از طریق صندوق GiveWell جمع آوری کرده است.

این صندوق در گذشته، ده ها میلیون دلار به مبارزه با مالاریا و سایر بیماری ها در آفریقا اختصاص داده است.

پروژه Munch بودجه را از طریق کارمزد معاملات اتریوم در پلتفرم خود جمع می‌کند. این کارمزد 10٪ است که به طور مساوی بین دارندگان توکن و خیریه توزیع می‌شود.

جامعه ارزهای دیجیتال در یک راه بزرگ برای توزیع ثروت خود در اهداف خوب قدم برمی دارد.

همانطور که اخیراً Cointelegraph گزارش داده است، The Giving Block اقدام به خیریه جدیدی کرده است تا اعضای جامعه را تشویق کند هر سال حداقل 1٪ از دارایی‌های دیجیتال خود را به مؤسسات خیریه اهدا کنند. پیش از این چندین چهره برجسته صنعت ارز دیجیتال به این طرح پیوسته اند.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427