طبق نظرسنجی Mastercard، در سال آینده 40 درصد از مردم قصد دارند برای پرداخت، از ارزهای دیجیتال استفاده کنند

یک نظرسنجی توسط کارت اعتباری Mastercard نشان داده است که از هر ده نفر چهار نفر قصد دارند در سال آینده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت استفاده کنند.

این نشان داد که [1]هزاره‌ها درگیر ارزهای دیجیتال هستند. بیش از 67٪  آنها، موافق استفاده از ارز دیجیتال هستند. 77٪، علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارز دیجیتال هستند و 75٪ موافقند از ارز دیجیتال استفاده کنند؛ اگر مفهوم آن را بهتر درک کنند.

هزاره ها توسط اداره سرشماری ایالات متحده به عنوان افراد متولد 1982 تا 2000 طبقه بندی می شوند ، به این معنی که دامنه سنی آنها در سال 2021 بین 21 تا 39 سال است.  

اقدام برای گسترش دسترسی به ارزهای دیجیتال در حال حاضر آغاز شده است – در اواسط ماه فوریه، مسترکارت اعلام کرد که از پرداخت ارز دیجیتال برای تقریباً یک میلیارد کاربر خود، پشتیبانی می کند.

این بیماری همه‌گیر باعث تغییر نحوۀ تفکر مردم در مورد پرداخت دیجیتال شده است. یافته ها نشان می دهد در سال آینده 93٪ از افراد حداقل از یک روش پرداخت نوظهور مانند ارزهای دیجیتال، بیومتریک و کد QR استفاده می کنند.

کریگ وسببورگ، مدیر ارشد MasterCard ، اظهار داشت که این شرکت باید همه روش های پرداخت، از جمله ارزهای دیجیتال را فعال کند.

 

[1] به نسلی می‌گویند که پس از نسل ایکس و پیش از نسل زد زاده شده‌اند. برخی صاحب‌نظران بر این باورند که تولّد این نسل در جایی در اواخر دههٔ ۱۹۷۰ یا اوایل دههٔ ۱۹۸۰ آغاز شده و در اوایل دههٔ ۲۰۰۰ به پایان رسیده‌است که در ایران برابر با شروع دهه شصت تا آغاز دهه هشتاد است.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427