طبق نظرسنجی: ۲۱ درصد مردم نیوزیلند به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال خوش‌بین هستند

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، بین مردم نیوزیلند محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و یک پنجم پاسخ دهندگان در یک نظرسنجی جدید، قصد دارند پول خود را به دارایی‌های دیجیتال اختصاص دهند.

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سهام در نیوزیلند در حال افزایش است، بطوریکه جوانان سریعتر از سایر گروه‌های سنی به سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌پردازند.

این نظرسنجی نشان داد که 21 درصد یا یک پنجم از 2000 پاسخ دهنده‌گان، یا در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و یا قصد دارند در آینده کوین‌های دیجیتال خریداری کنند. این رقم نشان می‌دهد علاقه به سرمایه‌گذاری در این حوزه نسبت به مارس سال گذشته میلادی ۷ درصد بیشتر شده است.

تحقیقات نشان داده است که 38.2٪ از بزرگسالان نیوزیلندی در حال حاضر از پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری خرد استفاده می کنند یا قصد استفاده از آنها را دارند.

گفتنی است در این بازه زمانی تعداد سرمایه‌گذاران واقعی کریپتو از ۳ درصد به ۹.۵ درصد رسیده است. در همین حال، ریچارد کیپلین، مدیر شورای خدمات مالی، اعلام کرد این تحقیق بیانگر آن است که مردم نیوزیلند همانند سایر نقاط جهان از اوایل سال ۲۰۲۰ به سرمایه‌گذاری در سهام و ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند.

این نظرسنجی همچنین نشان داده است که بانکداری آنلاین سنتی، و همچنین انتقال پول و برنامه های تلفن همراه، بسیار محبوب هستند، اکثر مردم یا از آنها استفاده کرده اند یا قصد استفاده از آنها را دارند. در همان زمان، کمتر از نیمی از پاسخ دهندگان از فناوری‌های جدیدتر مانند کیف پول های دیجیتال Apple Pay و Google Pay استفاده می‌کردند یا قصد استفاده از آنها را داشتند.

گفته می‌شود که پذیرش فناوری با همه گیری Covid-19 تسریع شده است.

این بررسی همچنین نشان داده است که بسیاری از مردم نیوزیلند همچنان نگران مسائل امنیتی مرتبط با فناوری‌های جدید سرمایه‌گذاری هستند. اکثر افراد در نظرسنجی، به خطرات کلاهبرداری آنلاین، سرقت هویت و کلاهبرداری اشاره کردند که می‌تواند منجر به خسارت مالی شود.

پس از تعدادی از حملات سایبری و تبلیغات باج افزار، افراد زیادی در مورد حریم خصوصی اطلاعات شخصی و مالی خود در هنگام استفاده از پلتفرم‌های آنلاین احتیاط می کنند.

 کلیپین معتقد است که همگام بودن صنعت خدمات مالی با ابزارهای جدید برای سرمایه‌گذاری و مدیریت مالی شخصی بسیار مهم است.

 

منبع: /news.bitcoin

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.