طبق محاسبات تقریباً دو میلیون واحد اتر در سال 2022 سوزانده خواهد شد

اتریوم برای تبدیل شدن به یک دارایی ضد تورمی راهی طولانی در پیش رو دارد اما بعد از بروزرسانی اخیر آن شاهد کاهش قابل توجه تورم در شبکه آن بوده‌ایم.

به روزرسانی اخیر EIP-1559 مکانیزم کاملاً جدیدی برای توکن سوزی ارائه کرده است که ممکن است نحوه عملکرد اتریوم را کاملاً تغییر دهد. محاسبات جدید کارشناسان ارز دیجیتال نشان می‌دهد که بازار فقط در سال آینده 1.8 میلیون واحد اتریوم را از دست خواهد داد.

در حال حاضر  تقریباً 10 هزار واحد ETH سوخته است. کارشناسان برای به دست آوردن میزان اتریومی که در طی یک سال سوزانده خواهد شد، ساز و کار توکن سوزی فعلی را از 20 مه سال 2020 تا همین زمان در سال 2021 بررسی کردند. در طی این دوره 2.93 میلیون بلوک تولید شده است که متوسط کارمزد تراکنش هر بلوک 1.13 اتر بوده است. با در نظر گرفتن حجم معاملات به میزانی که در این یک سال انجام شده است، در هر بلوک 0.89 اتر سوزانده خواهد شد. از آنجایی که متوسط ​​زمان تولید هر بلوک 13 ثانیه یا 6628 بلوک در روز است، می‌توان به سادگی میزان اتریومی که سوزانده می‌شود را به دست آورد.

در حال حاضر، عرضه در گردش اتریوم سالانه 4.8 میلیون واحد افزایش می‌یابد. نرخ تورم برای این افزایش 4.39 درصد است. پس از بروزرسانی اما طبیعتاً عرضه اتر به تدریج کاهش می‌یابد و با کاهش 38 درصدی این عرضه، احتمالاً در سال آینده شاهد نرخ تورم 2.73 درصدی برای اتریوم خواهیم بود.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.