صرافی غیرمتمرکز dYdX در دور سوم جذب سرمایه خود 65 میلیون دلار بدست آورد

شرکت های سرمایه گذاری از سراسر صنعت بلاکچین حمایت خود را از صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز dYdX آغاز کرده‌اند، این بدان معناست که سرمایه گذاران به دنبال گسترش بیشتر اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) هستند.

دور سوم جذب سرمایه نزدیک به 65 میلیون دلار بودجه مستقیم برای dYdX فراهم كرد، و صندوق سرمایه گذاری پارادایم (Paradigm) پیشگام این افزایش بود. هاسک کی (HaskKey)، الکتریک کپیتال (Electric Capital) و دلفی دیجیتال (Delphi Digital) از دیگر تامین کنندگان مهم سرمایه این پلتفرم معاملاتی بودند.

این صرافی همچنین از هشت تامین کننده نقدینگی از جمله Kronos Research ، MGNR، گروه مالی Menai ، QCP Capital ، CMS Holdings ، CMT Digital ، Sixtant و Finlink Capital ساپورت مالی مستقیم دریافت کرد.

رشد dYdX منعکس کننده گسترش عظیم حوزه امور مالی غیرمتمرکز در بازار صعودی سال 2020 تا 2021 است. طی پنج ماه گذشته، این شرکت بیش از 2.2 میلیارد دلار حجم تجارت توسط بیش از 11000 تاجر جداگانه کسب کرده است. ارزش کل محبوس آن در بیش از 13000 آدرس منحصر به فرد به 40 میلیون دلار رسیده است.

بازار دیفای در ماه‌های اخیر به دلیل فروش مستمر بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال، کاهش زیادی را تجربه کرده است. داده‌های مربوط به این صنعت نشان می دهد که بازار دیفای در اواسط ماه مه، پیش از اصلاحات گسترده به اوج خود رسیده است. ارزش کل محبوس در این اکوسیستم اکنون 127 میلیارد دلار است که حدود 20٪ کمتر از اوج آن در ماه گذشته است.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.