صرافی شیپ‌شیفت کاملا غیرمتمرکز می‌شود و بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ را برنامه ریزی می‌کند

شیپپ‌شیفت (ShapeShift)، صرافی ارز دیجیتال غیر امانی، در حال برنامه ریزی برای منبع باز کردن پلت‌فرم خود و انحلال کل ساختار شرکت است؛ اقدامی بی سابقه که حرکت این شرکت به سوی تمرکززدایی را تأیید می‌کند.

به عنوان بخشی از برنامهٔ تمرکززدایی این صرافی قصد دارد 340 میلیون توکن FOX را به بیش از یک میلیون کاربر خود توزیع کند. کاربرانی واجد شرایط این ایردراپ هستند که یک دلار یا بیشتر اتریوم یا توکن‌های ERC-20 را تا پیش از ۹ ژوئن سال جاری میلادی مبادله کرده‌ باشند.

همچنین کیف پول‌های ثبت شده در شیپپ‌شیفت که از تاریخ 9 ژوئن در موجودی حساب خود ارزهای دیجیتال داشته باشند نیز 250 توکن FOX دریافت می‌کنند.

این ایردراپ به طور موثری حق حاکمیت در شیپپ‌شیفت را به کاربران منتقل می‌کند و ادارهٔ این پلت‌فرم را به اعضای آن می‌سپارد. بیش از 60 درصد از کل توکن‌های FOX به جامعهٔ شیپپ‌شیفت اختصاص خواهد یافت.

علاوه بر این، روند منبع باز کردن نیز به دنبال غیرمتمرکز کردن کلیه عملکردهای پروتکل است که در حال حاضر به زیرساخت های متمرکز متکی هستند.

اریک وورهیس، بنیانگذار و مدیرعامل شیپپ‌شیفت گفت که تصمیم برای انحلال ساختار شرکت و انتقال حقوق حاکمیت به کاربران، از جامعهٔ دیفای الهام گرفته شده است که طی سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. وورهیس توضیح داد:

“با الهام از جامعهٔ گسترده دیفای، ما اکنون به پیشگامی مدل جدیدی از هماهنگی اقتصادی برای قرن 21 کمک خواهیم کرد. بدون نهاد شرکتی، بدون بانک و بدون مرز. ابزار آن آماده است. مشتریان ما اکنون سهامداران اولیهٔ یک پلت‌فرم دارایی دیجیتال غیرمتمرکز و منبع باز برای جهان هستند.”

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427