صاحبان کافی نت‌های چینی با استخراج ارزهای دیجیتال به مقابله با بحران کرونا می‌روند

ویروس کرونا مردم را بر آن داشته است تا از روش‌های جدید تجاری برای مقابله با بحران اقتصادی استفاده کنند و ارزهای دیجیتال نیز مجدداً در صدر این اخبار قرار دارند. صاحبان کافی نت‌ها در چین پس از تعطیلی موقت در سال 2020 از امکانات خود برای راه اندازی استخراج ارزدیجیتال استفاده می کنند.

بنا بر گزارش‌ها، ۱۳۰۰۰ کافی‌ نت در چین با استفاده‌ از رایانه‌های پیشرفته خود ۲۴ ساعته مشغول استخراج ارزهای دیجیتال هستند. برخی از آنها ادعا می کنند ماهانه بیش از 40000 یوان (6200 دلار) از این طریق درآمد داشته‌اند.

در این گزارشات آمده است كه برخی از صاحبان حتی از 200 رایانه برای اجرای عملیات استخراج استفاده می كنند.

یکی از این صاحبان کافی نت‌ها گفته است:

“به دلیل تأثیر اپیدمی در سال گذشته، کافی نت ها برای مدت طولانی بسته بودند و مراجعه مردم زیاد نبود و فقط اخیراً کمی بهتر شده است. تا آنجا که من می دانم، اکثر کافی نت ها در کل منطقه شهری نانتونگ رو به ماینینگ آورده‌اند.”

قابل ذکر است که این مانور برای مقابله با بحران ناشی از همه گیری کرونا، تنها مورد در آسیا نیست و صاحبان کافی ‌نت‌ها در کره جنوبی نیز به همین روش جدید متوسل شده‌اند. برای مثال کافی نتی معروف به “PC bangs” در سئول، در حال استخراج اتریوم (ETH) می‌باشد.

 

منبع: news.bitcoin

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427