شیبا اینو نسخه ثانویه سازمان خودگردان غیرمتمرکز خود را راه‌اندازی می‌کند

وب‌سایت ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) خبر از راه‌اندازی نسخهٔ بتای یک سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) داده است تا از طریق آن به کاربران خود اختیار بیشتری برای تصمیم‌گیری در مورد پروژه‌ها و جفت‌ ارزهای دیجیتال در پلتفرم شیباسواپ (ShibaSwap) بدهد.

این رقیب دوج کوین، قرار است سازمان خودگردان غیرمتمرکز مذکور را که داگی دائو (Doggy Dao) نام دارد، به روش مرحله‌ به مرحله عرضه کند و فاز اول با نام “DAO 1” ظرف چند روز آینده اجرا خواهد شد. داگی دائو از توکن $BONE برای حق رأی استفاده می‌کند، که یک قرارداد جدید استیکینگ (Staking) است و تا قبل از شروع رأی‌گیری باید این توکن را استیک کنند. پس از اتمام مرحله اول، با توجه به بازخورد جامعه، شیبا اینو نسخه جدیدتری به نام “DAO 2” را منتشر خواهد کرد تا به جامعه اجازه دهد تا پیشنهادات خود را برای بررسی یا بازبینی توسط روش “Multisig-Team, and Breeds” ارائه دهند.

تبم توسعهٔ شیبا اینو خاطرنشان کرد که برای جلوگیری از کنترل احتمالی تصمیم‌گیری جامعه توسط نهنگ‌ها و تأثیر آن‌ها بر فرآیند رأی‌گیری، ویژگی “نگهبانان (کیف پول 6/9)” را ارائه خواهد کرد. این ویژگی حرف آخر را در مورد اینکه آیا یک جفت ارز می‌تواند به پلتفرم شیباسواپ اضافه شود یا خیر، خواهد زد تا تیم توسعه مطمئن شوند که هیچ‌کس سیستم را دستکاری نمی‌کند.

 

منبع   coindesk.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.