شورای نظارت بر ثبات اقتصادی ایالات متحده آمریکا استیبل کوین ها و تمام ارزهای دیجیتال را تهدیدی علیه نظام اقتصادی می داند

شورای نظارت بر ثبات اقتصادی   (FSOC)توصیه می کند که رگولاتورهای نظارتی ایالتی و فدرال، قوانین و ابزارهای کنترل کننده که قابلیت اجرا برای ارزهای دیجیتال وجود دارند را بررسی کنند.

FSOC در گزارش سالانه ای که در روز جمعه انتشار یافت، در خصوص پذیرفتن ارزهای دیجیتال ابراز نگرانی کرد. در این گزارش درباره استفاده از استیبل کوین ها به دلیل عدم شفافیت ،عدم وجود نقدینگی،نبودن قانونی مشخص در خصوص استراداد وجه هنگام ضرر و حملات سایبری هشدار داده است.همچنین در این گزارش استیبل کوین را به عنوان شوکی بالقوه بر اقتصاد و نظام مالی در شرایط پرتنش بازار نام برده است. در انتها این نهاد خواستار همکاری تمامی رگولاتورها جهت یکپارچه سازی و قانونمد شدن ارزهای دیجیتال شده است.

علیرغم تمام نگرانی های ابراز شده درمورد ارزهای دیجیتال، این در بخشی از همین گزارش نوآوری صنعت ارزدیجیتال را تحسین کرده و استفاده از دفتر کل توضیع شده در توسعه دارایی های دیجیتال را فرصتی برای  ارتقای نوآوری و نوسازی بیشتر در زیرساخت های مالی می‌داند.

منبع:Cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.