شهردار میامی پیشنهاد تازه‌ای به ماینر‌های چینی بیت‌کوین ارائه می‌دهد

فرانسیس سوارز، شهردار میامی می‌خواهد با ارائه انرژی هسته‌ای ارزان و پاک، این شهر را به یک قطب استخراج بیت‌کوین تبدیل کند.

با افزایش تمرکز بر استخراج بیت‌کوین (BTC) در آمریکای شمالی، شهردار میامی در تلاش است تا شهر خود را به عنوان قطب فعالیت استخراج ارزهای دیجیتال قرار دهد.

سوارز روز پنجشنبه در گفتگو با CNBC گفت که او به دنبال دعوت از شرکت‌های ماینینگ خارجی است تا مراکز داده عظیمی را در این شهر ایجاد کنند.

به گفته سوارز، به ویژه در میان جنجال‌های فعلی در مورد انتشار گازهای گلخانه‌ای به دلیل استخراج ارزهای دیجیتال، انرژی پاک تأمین‌ شده از نیروگاه هسته‌ای میامی می‌تواند باعث جذب ماینرهای بیت‌کوین به این شهر شود.

علاوه بر این به عنوان تلاشی برای جذب ماینرهای خارجی، شهردار سوارز اظهار داشت که مقامات شهری در پی کاهش هزینه مصرف برق هستند. به گفته شهردار میامی، مشوق های دیگری مانند مالیات مناسب و حداقل مقررات نیز جزء گزینه‌های روی میز هستند.

با استفاده از انرژی مقرون به صرفه و پاک و نیز مقرارات متناشب با صنعت کریپتو، میامی می‌تواند با سایر مقاصد ماینینگ در آمریکا مانند تگزاس و وایومینگ رقابت کند.

همچنین با وجود جو ضد ماینینگی که به نظر می‌رسد در بین مقامات چینی رواج دارد، مناطق دوستانه‌تری مانند میامی برای ماینرهایی که چین را ترک می‌کنند جذاب خواهد بود.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.