شرکت HIVE Blockchain مرکز استخراج خود در نروژ را به دلیل از دست دادن یارانه های دولت به فروش می رساند.

 

شرکت استخراج ارزهای دیجیتال به نام HIVE Blockchain Technologies یکی از مراکز استخراج خود در منطقه نارویک کشور نروژ که قبلاً از سال 2018 آن را اداره می کرد به فروش رساند.

روز دوشنبه شرکت HIVE در اطلاعیه ای اعلام کرد که به ازای 200000 دلار، کلیه سهام شرکت تابعه خود به نام Kolos Norway AS را در نارویک نروژ واگذار کرده است. این اقدام پس از تصویب لایحه ای در پارلمان نروژ انجام شد که بر اساس آن کمک ها یا یارانه های دولتی برای ماینر های ارزهای دیجیتال قطع می شود.

این شرکت استخراج ارزهای دیجیتال گفت با توجه به قانونی که از سال 2019 در حال اجرا است “دیگر محتمل نیست که [HIVE] بتواند شرایط توسعه را داشته باشد”. طبق گفته HIVE این لایحه در واقع ارزش حق توسعه را از 15 میلیون دلار به صفر رسانده است.

رئیس اجرایی HIVE، فرانک هولمز این فروش را “ناخوشایند” توصیف کرد و گفت:

“این معامله قبل از این بود كه من یا مدیر مالی ما وظایف اجرایی را بر عهده بگیریم. ما خوشحالیم که تیم مدیریتی ما اکنون می تواند تمرکز خود را بر روی نیازهای اساسی تر مانند به روزرسانی امکانات فعلی و گسترش فعالیت های خود در سوئد ، ایسلند و کانادا ادامه دهد.”

این شرکت مارس سال گذشته واحدی را در ایالت کبک کانادا به ارزش ۲.۸ میلیون دلار در اختیار گرفت که به واسطه آن توان استخراجش دو برابر شد. این شرکت در سوئد هم به استخراج ارزهای دیجیتال مشغول است.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.