شرکت قایق تفریحی لوکس، بیت‌کوین را می پذیرد.

یک شرکت قایق بادبانی لوکس اعلام کرده است که پذیرش ارزهای دیجیتال برای خدمات خود را آغاز می کند و انتظار دارد در سال اول رشد فوری 40 درصدی از پرداخت‌های بیت‌کوین (BTC) را شاهد باشد.

علاوه بر پذیرش پرداخت‌های بیت‌کوین، این شرکت همچنین اعلام کرد که خدمات وب و تلفن همراه خود را مبتنی بر فناوری بلاکچین قرار می دهد زیرا امنیت تراکنش را بیش از هر سیستم دیگری فراهم می کند.

Prime Experiences که توسط دو کلمبیایی تاسیس شده و در آمریکای شمالی فعالیت می کند، ظاهرا میامی را بعنوان یک منبع احتمالی همکاری مشخص کرده است. رئیس شرکت، خوزه دیوید توبون، گفت که این شرکت در حال مذاکره با شهردار میامی، فرانسیس سوارز، است که علاقه‌مند به گسترش بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال در شهر است. وی قبلاً خواستار تدریجی قوانین ارزهای دیجیتال بود و به تازگی پیشنهاد کرده است که شهروندان میامی بتوانند حقوق خود را به بیت‌کوین دریافت کنند.

او معتقد است: “میامی می تواند سیلیکون ولی بعدی باشد زیرا بیشتر شرکت‌های بزرگ مانند تسلا، فیس بوک و گوگل به دنبال ورود به شهر میامی هستند. “

طی سالهای اخیر دامنۀ خدماتی که تصمیم دارند ارزهای دیجیتال را قبول کنند، متنوع تر شده است و در آیندۀ نزدیک، مؤسسات بیشتری شروع به پذیرفتن ارزهای دیجیتال می کنند، از جمله شرکت‌های املاک و مستغلات، آموزشگاه‌های موسیقی و تیم‌های بیس بال.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.